Ta oferta pracy jest nieaktualna od 19 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Piaseczno, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-01-03

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Piaseczno |

Zakres zadań na stanowisku:

  • Rejestracja i nadzorowanie kolejnych etapów realizacji zamówień Klientów
  • Współodpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży
  • Wystawianie dokumentów dostaw, faktur, windykacja należności
  • Koordynacja stanów magazynowych
  • Sporządzanie raportów, kalkulacji i ofert cenowych
  • Monitorowanie poziomu zadowolenia klientów
  • Współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz innymi działami w firmie

Zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie w dużej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Motywujący system premiowy oparty na klarownych zasadach
  • Realne szanse na awans poziomy i pionowy (85% naszych kierowników pochodzi z awansu wewnętrznego)
  • Możliwość uczestniczenia i pracy w międzynarodowych zespołach projektowych
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku
  • Możliwość udziału w programie akcyjnym DS Smith Plc
  • Coroczne świadczenia świąteczne
  • Udział w rozmaitych eventach i imprezach kulturalnych

Wymagania wobec kandydata:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie handlowe, ekonomiczne
  • Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą klienta
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Łatwość w nawiązywaniu dobrych relacji z klientami
  • Przedsiębiorczość i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Rzetelność, odpowiedzialność i efektywność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość drugiego języka oraz umiejętność obsługi programu klasy ERP

Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku „Aplikuj".