Ta oferta pracy jest nieaktualna od 2 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta PL/UK

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 15.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Groupon działa w branży e-commerce, inspirując użytkowników do odwiedzania ciekawych miejsc w najbliższej okolicy, podróżowania i odkrywania nowych aktywności, a przy tym oferuje szeroką gamę produktów. Jednocześnie zapewnia odpowiednie narzędzia i wsparcie swoim Partnerom, pomagając im w rozwijaniu i zarządzaniu biznesem.

    W ciągu zaledwie 8 lat działalności w Polsce Groupon z firmy, która mieściła się w małym pokoju i zatrudniała mniej niż 10 osób zamienił się w lidera w dziedzinie handlu lokalnego i obecnie jest miejscem, gdzie około 1000 osób ma możliwość rozwoju swoich umiejętności i kompetencji w przyjaznej atmosferze. Wierzymy bowiem, że za sukcesami świetnych firm stoją świetni ludzie.
     
    Obecnie szukamy kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta PL/UK

    Miejsce pracy: Warszawa

    Nasze zespoły Obsługi Klienta (CS) odgrywają istotną rolę w kreowaniu marki i reputacji firmy Groupon, zapewniając wsparcie naszym obecnym i przyszłym klientom. Niezależnie od tego, czy chodzi o czat, e-mail czy telefon, nasze zespoły obsługują zapytania klientów aby pomóc rozwiązać problemy i trudne sytuacje. 

     

    Jako Specjalista ds. obsługi klienta będziesz codziennie odpowiadać na pytania związane z ofertami Groupon, doświadczeniami klientów, opiniami handlowców i problemami technicznymi. Nasi Specjaliści są zaangażowani w zapewnianie jak najlepszej obsługi klienta Groupon, a co najważniejsze, pomagamy pracownikom rozwijać się wewnątrz organizacji. Wielu naszych Specjalistów przekształca swoją pasję i poświęcenie na wyższe role w firmie, zarówno w dziale Obsługi Klienta jak i poza nim. Rola w obsłudze klienta może być pierwszym krokiem do niesamowitej kariery w dziedzinie technologii, e0commerce, logistyki, redakcji lub HR-u.

     

    Twoje obowiązki:

    • Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie realizacji usług oferowanych na stronie Groupon w Polsce i Wielkiej Brytanii (kontakt za pośrednictwem kanału e-mail, chat);
    • Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie;
    • Zachowanie zgodności z procesami firmy oraz jakością;
    • Zarządzanie swoim czasem i produktywnością, tak aby sprostać i / lub przekroczyć dzienne cele na poziomie indywidualnym i zaspołowym;
    • Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi firmy.

    Nasze oczekiwania:

    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. poziom B2);
    • Wysoka komunikatywność w kontakcie z klientami pisemnie przez mail i chat;
    • Zorientowanie na realizację celów;
    • Samodzielne podejście do zarządzania swoimi zadaniami;
    • Swobodne poruszanie się w środowisku wymagającym wielozadaniowości i korzystania z wielu narzędzi i programów komputerowych;
    • Doświadczenie w budowaniu relacji z klientami oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
    • Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin;
    • Wcześniejsze doswiadczenia wzakresie obsługi klienta w środkowisku korporacyjnym będą mile widziane.
       

    Oferujemy:

    • Dedykowane szkolenie wdrażające;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników;
    • Pracę w przyjaznym, dynamicznym i rozwijającym się środowisku;
    • Mnóstwo benefitów (Karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, codziennie świeże owoce, płatki z mlekiem, napoje);
    • Piękne, nowoczesne biuro w centrum miasta (brak możliwości pracy zdalnej);
    • Strefę relaksu z wygodnymi kanapami, piłkarzykami i innymi przyjemnościami :)
    • Wyjścia i imprezy integracyjne.
    Miesięczne premie (MBO)
    Zniżki na Groupony
    Porządny chillout zone
    System poleceń pracowników
    Pakiety szkoleniowe
    Darmowe owoce i warzywa
    Imprezy firmowe
    Prywatna opieka medyczna
    Karta MultiSport
    Darmowe napoje
    Darmowe śniadanie
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

    Administratorem Danych osobowych, przetwarzanych w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego jest Groupon Sp. z o. o., z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 123a. W zależności od rodzaju prowadzonego procesu zatrudnienia, dane osobowe mogą zostać udostępnione spółce Groupon Shared Services Poland Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 123a. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do prowadzenia procesu rekrutacji. Przysługuje państwu prawo dostępu do swoich danych oraz do ich poprawiania. Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w kolejnych procesach rekrutacyjnych przez powyższe spółki, prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody.