Oferta pracy

PKO Bank Polski SA

Specjalista ds. Obsługi Klienta

PKO Bank Polski SAO firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 12 lut 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

dzień dobry
w pracy

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy
efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.

#ZajmijStanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

(Poznań)
CEN/IK/1/2021

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę
     - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą
    a życiem osobistym

    - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów:
    od kultury, sportu
    i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień jako Specjalista:
• zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów z Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Bankowości Międzynarodowej,
• prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
• pozyskujesz od klientów dokumentację i informację na potrzeby realizowanych zadań,
• prowadzisz czynności reklamacyjne,
• sporządzasz dokumenty na życzenie klienta.

 

To stanowisko może być Twoje, jeśli:
• swobodnie komunikujesz się w języku słowackim i/lub czeskim,
• masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości,
• posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, bankowość),
• potrafisz pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu,
• jesteś osobą komunikatywną i bardzo dobrze zorganizowaną,
• znasz obsługę komputera na dobrym poziomie.

 

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie, po kliknięciu w "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzowni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Specjalista ds. Obsługi KlientaNumer ref.: CEN/IK/1/2021

Na co dzień jako Specjalista:
• zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów z Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Bankowości Międzynarodowej,
• prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
• pozyskujesz od klientów dokumentację i informację na potrzeby realizowanych zadań,
• prowadzisz czynności reklamacyjne,
• sporządzasz dokumenty na życzenie klienta.

 

To stanowisko może być Twoje, jeśli:
• swobodnie komunikujesz się w języku słowackim i/lub czeskim,
• masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości,
• posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, bankowość),
• potrafisz pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu,
• jesteś osobą komunikatywną i bardzo dobrze zorganizowaną,
• znasz obsługę komputera na dobrym poziomie.

 

Ogłoszenie archiwalne