Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Siepomaga.pl

Siepomaga.pl

plac Andersa 3

Stare Miasto

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • telefoniczny i mailowy kontakt z Podopiecznymi/Fundacjami

  • udzielanie Podopiecznym/Partnerom wsparcia merytorycznego

  • obsługa ogólnej skrzynki mailowej, rozdzielanie maili przychodzących

  • współpraca z innymi działami Fundacji

Nasze wymagania

  • posiadasz doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta

  • bardzo dobrze znasz język polski w mowie i piśmie

  • cechuje Cię duży poziom empatii, a zarazem potrafisz w sposób asertywny i konstruktywny udzielać informacji

  • myśl o rozmowie telefonicznej nie sprawia, że zaczynają Ci się pocić ręce :)

  • potrafisz nawiązywać relacje z ludźmi i aktywnie słuchać

  • masz umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków

  • jesteś samodzielny/a, ale równie dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej

  • chęć niesienia pomocy zawsze była czymś, co Cię wyróżnia!

To oferujemy

  • super atmosfera, w zgranym zespole, to nie tylko pusty slogan. Przychodzimy do pracy, ponieważ chcemy i sprawia nam satysfakcję.

  • wynagrodzenie dopasowane do Twoich oczekiwań i umiejętności

  • świetnie wyposażone, nowoczesne biuro w Andersia Tower z widokiem na piękną panoramę Poznania

  • profesjonalny sprzęt do pracy (MacBook 13”, profesjonalny monitor Dell 27” z matrycą IPS oraz niezbędne akcesoria)

  • możliwość pracy i nauki od najlepszych w swoim fachu. U nas rozwiniesz skrzydła i zyskasz bezcenne doświadczenie

  • czas na odpoczynek, na B2B również masz 26 dni płatnego wolnego

  • spotkania i wyjazdy integracyjne, na których poczujesz pełen chill

  • opieka medyczna oraz pakiet sportowy - dbamy o zdrowie i samopoczucie naszego zespołu wykorzystując wszelkie możliwe sposoby :)

  • siłownia w biurze - ruchu nigdy nie za wiele!

  • elastyczny czas pracy - 8:00 - 9:00 godziny, w których najczęściej pojawiamy się biurze

  • możliwość dołączenia do naszej drużyny piłkarskiej, a biegacze do naszego teamu :)

  • kawa i herbata jak z najlepszej kawiarni, owoce, przekąski w naszej świetnie wyposażonej kuchni, a to wszystko przy dźwiękach klimatycznej muzyki

  • i wiele innych dodatków, które sprawiają, że czujemy się wyjątkowo. W końcu robimy wyjątkowe rzeczy :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • siłownia w biurze

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • paczki świąteczne

  • inicjatywy dobroczynne

Siepomaga.pl

Siepomaga.pl to największy w Polsce portal zbiórek charytatywnych. Od ponad 12 lat pomagamy w walce o zdrowie i życie, będąc tym samym największym w Polsce portalem crowdfundingowym - zebraliśmy już razem ponad miliard złotych! Współpracujemy także z kilkuset organizacjami pozarządowymi i propagujemy wykorzystywanie nowoczesnych technologii w prowadzeniu działalności organizacji pożytku publicznego.

Przewiń do profilu firmy

Etapy rekrutacji:

  • Wypełnienie formularza rekrutacyjnego - szanujemy Twój czas i doceniamy zainteresowanie naszymi ofertami pracy. Jeśli wyślesz nam swoje CV to, otrzymasz informację zwrotną o statusie Twojej aplikacji!

  • Rozmowa rekrutacyjna - chcielibyśmy Cię poznać bliżej, opowiedzieć o tym jak się u nas pracuje oraz jakie zadania na Ciebie czekają.

  • Dzień próbny/zadanie rekrutacyjne - dajemy możliwość poznania nas i pracy jaką wykonujemy od środka. Zdecydowana większość kandydatów po dniu próbnym już chce zostać z nami na stałe! :)

  • Złożenie oferty pracy - z kimś takim jak Ty chcemy współpracować. Będzie nam bardzo miło jeśli dołączysz do naszego zespołu!