Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

LH.PL Sp. z o.o.

4 1304 440 brutto / mies.
  • Wujka 7, Wilda, Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

LH.PL Sp. z o.o.

Wujka 7

Wilda

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowa obsługa klienta w kwestii świadczonych usług (oferta, kwestie techniczne oraz rozliczenia);

  • kontakt z klientem poprzez różne kanały komunikacji: telefon, e-mail, chat internetowy;

  • zarządzanie usługami obecnych klientów;

  • weryfikacja bieżących problemów technicznych i pomoc w ich rozwiązaniu;

  • stała komunikacja i współpraca z innymi działami firmy;

  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy i długofalowych relacji z klientem.

Nasze wymagania

  • posiadasz roczne doświadczenie w obsłudze klienta, w szczególności przez kanały, którymi komunikujemy się z naszymi klientami;

  • posiadasz podstawową wiedzę z zakresu działania stron internetowych, poczty biznesowej oraz wiesz co to domena, hosting, SSL;

  • posiadasz wysoko rozwinięta umiejętność sprawnego wyszukiwania rozwiązań problemów zgłaszanych przez klientów;

  • umiejętnie budujesz i utrzymujesz pozytywne relacje z klientem;

  • doskonale organizujesz swój dzień pracy;

  • posiadasz minimum średnie wykształcenie — studenci zaoczni mile widziani;

  • znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym;

  • jesteś gotowy/-a do pracy zmianowej (pracujemy od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku oraz w soboty i niedziele — zmiany po 8h);

  • swobodnie pracujesz w grupie i nie boisz się zapytać, jeżeli czegoś nie wiesz lub nie rozumiesz;

  • Dodatkowym atutem będzie znajomość CMS: WordPress i Prestashop oraz doświadczenie w branży IT.

To oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat (lub umowę zlecenie);

  • wynagrodzenie, które będzie rosło wraz z Twoimi kompetencjami;

  • trzystopniową ścieżkę kariery;

  • możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w branży IT;

  • szkolenia wewnętrzne, które zaznajomią Cię z usługami LH.pl oraz działaniem stron www i serwerów;

  • przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań;

  • niekorporacyjny styl pracy;

  • nowoczesne biuro w doskonałej lokalizacji (biuro zlokalizowane jest przy dworcu Poznań Główny);

  • dwa spotkania integracyjne w roku;

  • dofinansowanie karty MultiSport;

  • dofinansowanie lekcji j. angielskiego;

  • śniadania w biurze.

O nas

W LH.pl od 2002 roku zajmujemy się dostarczaniem usług hostingowych dla stron internetowych, rejestracją domen, certyfikatów SSL oraz dostarczaniem zaawansowanych rozwiązań serwerowych — cloud serwerów. Obecnie obsługujemy ok. 35 tysięcy klientów. Pracując z nami, będziesz miał/-a do czynienia z właścicielami stron firmowych, sklepów internetowych, blogów, czy też użytkownikami poczty biznesowej.

Pracując w zespole Obsługi Klienta, codziennie będziesz miał/-a okazję rozwiązywać problemy klientów, jednocześnie poszerzając poziom wiedzy i rozwijając swoje umiejętności. Różne kanały komunikacji oraz szeroka, zmienna tematyka zgłoszeń sprawiają, że będziesz miał/-a możliwość zróżnicować swój dzień pracy i nie będziesz narzekać na nudę.