Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

ITPUNKT sp. z o.o.O firmie

  • Drobnika 12
    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

ITPUNKT sp. z o.o.

Drobnika 12

Poznań

ITPunkt Sp. z o.o. dostarcza najnowocześniejsze narzędzia informatyczne, bazując na rozwiązaniach światowej klasy producentów. Fundament naszej firmy stanowią ludzie, dysponujący ekspercką wiedzą i bogatym doświadczeniem w obsłudze dużych, wymagających Klientów. Od 2010 roku ITPunkt posiada status autoryzowanego partnera wdrożeniowego firmy Dell (DPS), co stanowi potwierdzenie najwyższego poziomu świadczonych usług wdrożeniowych.

Naszą misją jest niesienie wsparcia informatycznego w oparciu o zdobywane latami doświadczenie i rozwijaną wiedzę. Priorytetową rolę podczas wdrożeń odgrywa bezpieczeństwo danych i informacji oraz bezawaryjne działanie sprzętu. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, dopasowując rozwiązania do jego potrzeb.

Potwierdzeniem najwyższej jakości usług są międzynarodowe certyfikaty, wystawione przez renomowanych producentów sprzętu i oprogramowania. Współpracujemy z takimi markami, jak: Dell EMC, Microsoft, Oracle, Cisco czy VMware. Jesteśmy wiodącym, wielokrotnie nagradzanym, polskim integratorem rozwiązań marki Dell EMC.

Jako pierwsi w Polsce osiągnęliśmy najwyższy dostępny poziom oferowanych usług – Dell EMC Titanium Partner.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis Stanowiska:

  • Bieżący kontakt z Klientami – rozmowy telefoniczne, korespondencja elektroniczna (sektor B2B)
  • Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych (sektor B2B)
  • Współpraca z zespołem handlowym oraz zewnętrznymi partnerami
  • Dopasowywanie proponowanych rozwiązań IT do potrzeb klienta (sektor B2B)
  • Koordynowanie procesów sprzedaży
  • Dbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Obsługa przed- i posprzedażowa Klientów
  • Dbałość o rozwój oraz wizerunek Firmy
  • Podnoszenie kwalifikacji i nacisk na rozwój osobisty

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w Dziale Sprzedaży lub w Dziale Obsługi Klienta
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność budowania relacji i nastawienie na klienta
  • Zaangażowanie w wykonywane działania
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Rzetelność i terminowość w realizacji zadań
  • Zainteresowanie branżą IT i nowościami technologicznymi

Oferujemy:

  • Dużą samodzielność w działaniu i organizacji pracy, odpowiedzialność za kanał sprzedaży online
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom oraz atrakcyjny system premiowy
  • Udział w wewnętrznych i zewnętrznych projektach konferencjach i szkoleniach poszerzających wiedzę    i  umiejętności
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Wygodne, klimatyzowane biuro w Poznaniu
  • Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy zdalnej w późniejszym okresie)
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Pakiet Prywatnej Opieki Medycznej
  • Komfortowe i przyjazne środowisko pracy
  • Możliwość realnego rozwoju i wpływania na rozwój firmy
  • Pracę w stabilnej firmie o bardzo dobrej pozycji w branży
  • Niekorporacyjną atmosferę w firmie
  • Atmosferę otwartości na wymianę wiedzy i doświadczeń

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy