Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

InPost S.A. O firmie

InPost S.A.

Zastawna 25

Pruszcz Gdański

Specjalista ds. Obsługi Klienta

W ramach swoich obowiązków będziesz głównie:

  • kontakt z klientem - telefoniczny oraz mailowy,
  • obsługa skrzynki mailowej,
  • udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia klientów w wewnętrznym systemie informatycznym,
  • bieżące wyjaśnianie losów przesyłek, wydawanie przesyłek w Punkcie Obsługi Klienta,
  • raportowanie do przełożonych,
 

Czego potrzebujemy od Ciebie?

  • dyspozycyjności (praca w systemie zmianowym)
  • umiejętności planowania oraz organizacji pracy własnej,
  • znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,
  • wysokiej kultury osobistej i nastawienia na profesjonalną obsługę klienta,
  • zaangażowania we współpracę z nami i naszymi klientami,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane).

 

Oferujemy:

  • zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjnych premii, adekwatnych do Twojego zaangażowania,
  • dodatkowych benefitów: opieka medyczna, karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • stabilnej pracy w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwości poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych,
  • partnerskiej współpracy, która jest dla nas największą wartością,
  • koleżeńskiej atmosfery w zespole,
  • wspólnego celebrowania wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy