Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

TENNECO Inc.O firmie

  • Rybnik, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Specjalista (Mid / Regular)
Tenneco jest globalnym przedsiębiorstwem produkcyjnym, pionierem w zakresie rozwiązań dotyczących systemów oczyszczania spalin oraz bardziej komfortowego, cichego i bezpiecznego transportu. Jesteśmy firmą, która przoduje na świecie jako projektant, producent oraz dystrybutor wyrobów i rozwiązań technologicznych z obszarów Ride Performance i Clean Air. Są one dedykowane dla różnych potrzeb: zarówno rynku pierwszego montażu (OE): samochodów osobowych i ciężarowych, jak i rynku wtórnego (Aftermarket). Pracownicy z 92 zakładów produkcyjnych i 15 centrów inżynieryjnych rozproszonych na całym świecie obsługują naszych klientów dostarczając zaawansowane technologie, uznane jakościowo produkty o rozpoznawalnych markach za pomocą wyróżniających się zdolności produkcyjnych. Centrala firmy zlokalizowana jest w Lake Forest w stanie Illinois (USA), a 32 tysiące naszych pracowników są dowodem na przywiązanie firmy do takich wartości jak sukces naszego klienta, zaangażowanie pracowników oraz zrównoważony rozwój.
Specjalista ds. Obsługi KlientaNumer ref.: 117672
Do naszego zakładu w Rybniku poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zadania:
  • Drukowanie faktur i specyfikacji do faktur (w przypadku eksportu)
  • Przygotowanie dokumentów do wysyłki wg wymagań klientów
  • Obsługa zamówień
  • Awizowanie dostaw do klientów
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
  • Prowadzenie korespondencji z klientem (z uwzględnieniem reklamacji)
  • Archiwizacja dokumentów związanych z zamówieniami klientów
  • Raportowanie do Działu Finansów planowanej sprzedaży
  • Rozliczanie zwrotów  klientów zagranicznych i polskich
  • Uczestnictwo i reprezentowanie Działu Obsługi Klienta w telekonferencjach i/lub spotkaniach dotyczących operacyjnych zagadnień związanych z pracą Działu
  • Obsługa stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami bhp
  • Utrzymywanie porządku na podległym odcinku (5S)
  • Przestrzeganie procedur jakościowych obowiązujących w nadzorowanym obszarze
  • Współpraca z działem planowania i działem produkcyjnym w zakresie dostępności towaru
  • Tworzenie faktur
  • Raportowanie wskaźników z obszaru Działu Obsługi Klienta do Zarządu Tenneco w wymaganym zakresie
  • Raportowanie wyników dot. SZJ
  • Rzetelne wykonywanie obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności zawartych w karcie obowiązków i uprawnień.
Wymagania stawiane kandydatom:
  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość j. angielskiego
  • Dobra znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność obsługi komputera i programów użytkowych z pakietu MS Office, SAP R/3,  Lotus Notes
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wytrwałość i cierpliwość
  • Odporność na stres
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawowodwego
  • Szkolenia
  • Dodatkowe benefity
Chcemy, abyś poczuł się mile widziany u nas, gotowy na wyzwania i pełen inspiracji. Dlatego wspólnie zadbaliśmy o to, aby starannie zebrać zestaw korzyści mających na celu poprawę twojego zdrowia i samopoczucia, tak aby zapewnić Twój rozwój osobisty i zawodowy.

Ogłoszenie archiwalne