Ta oferta pracy jest nieaktualna od 4 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Rzeszów, podkarpackie
  • Specjalista
  • 2019-05-17

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jako zespół  Omega Pilzno  od 25 lat, z wielką pasją stale tworzymy i doskonalimy innowacyjne rozwiązania w transporcie i logistyce, które bezpośrednio przekładają się na sukcesy globalnego biznesu. Jako firma o światowym zasięgu narzucamy wysokie standardy moralne i jakościowe, poprzez które tworzymy etyczne środowisko pracy i dobrą przyszłość.

    OMEGA Pilzno ITiS Godawski & Godawski Sp. z o.o.
    ul. Kraszewskiego 44; 39-220 Pilzno
    www.omega-pilzno.com.pl

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Stanowisko pełne pasji i możliwości

    Miejsce pracyMiejsce pracy: Rzeszów

    Specjalista ds. Obsługi Klienta jest osobą, która odpowiada za zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta. Do jego zadań należy właściwa realizacja procedur obsługi klienta, budowanie i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami, bieżąca informacja o realizacji zlecenia, przedstawianie klientowi najlepszych i najbardziej optymalnych rozwiązań, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi w firmie.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta skutecznie rozwija i dba o relacje z klientem, posiada wysoką motywację wewnętrzną, proaktywność w działaniu, wysoką kulturę osobistą i pozytywne nastawienie do wykonywania przydzielonych zadań.

    Ważne dla nas jest:

    • znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
    • znajomość języka niemieckiego (mile widziana)
    • znajomość pakietu Office (Word, Excel)
    • umiejętności negocjacyjne
    • podstawowa znajomość branży TSL
    • wykształcenie w kierunku handlowym lub logistycznym, transportowym (mile widziane)

    Oferujemy:

     
    W Omega Pilzno dajemy naszym pracownikom możliwości wdrażania innowacyjnych pomysłów, wspieramy w realizacji celów.
     
    Łączymy wartości osobiste z wartościami firmy i inwestujemy w rozwój pracowników, aby mogli zrealizować swoje zawodowe ambicje. Jesteśmy przekonani, że ludzie mają ogromny potencjał w sobie i stworzenie odpowiednich warunków współpracy pozwala im wyjść daleko poza przeciętność, i tworzyć razem wielkie rzeczy.
     
    Jeśli lubisz tworzyć, kreować, a nie być naśladowcą, dołącz do nas.

    W tytule maila prosimy wpisać: Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

    Osoby chętne do relokacji również zachęcane są do składania aplikacji.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )