Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi Klienta

CTDI Poland Sp. z o.o.

  • Sękocin Stary (pow. pruszkowski)

    Sękocin Stary (pow. pruszkowski), mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Pisemne i/lub telefoniczne informowanie klientów o statusie naprawy telefonu

  • Rozwiązywanie kwestii spornych i reklamacyjnych

  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje

  • Utrzymywanie stałej komunikacji z kluczowymi klientami i dbanie o ich satysfakcję

  • Budowanie marki i zaufania do firmy poprzez jakość świadczonych usług.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny, obsługa również Klientów zagranicznych

  • Komunikatywność

  • Dobra organizacja pracy

  • Dokładność

  • Umiejętność radzenia sobie z trudnym Klientem

To oferujemy

  • KOMFORT PRACY - pracę w nowoczesnym centrum serwisowym w Sękocinie Starym pod Warszawą

  • ROZWÓJ - możliwości budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy, w tym realne możliwości realizacji własnych pomysłów

  • STABILNOŚĆ - umowę o pracę (pierwsza na czas określony, druga już na czas nieokreślony) oraz konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta Multisport, platforma do nauki języków)

  • DOBRĄ ATMOSFERĘ – i wsparcie zgranego zespołu!

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • preferencyjne pożyczki

  • firmowa biblioteka

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • bony żywieniowe

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

KIM JESTEŚMY?

  • Jesteśmy największym w Europie i jedynym w Polsce oddziałem globalnej firmy CTDI – ponad 17 500 Pracowników w 100 lokalizacjach na całym świecie.

  • Zatrudniamy w Polsce około 800 osób – jesteśmy największym autoryzowanym serwisem urządzeń elektronicznych w kraju, obecnym na rynku polskim od 2000 r.

  • Pracujemy w nowoczesnym i komfortowym centrum serwisowym o powierzchni 15 000m2.

  • Jesteśmy firmą o rozwiniętych kompetencjach technicznych – posiadamy uprawnienia do napraw na najwyższym poziomie akredytacji (z naprawami płyt głównych włącznie).

  • We własnym dziale R&D tworzymy innowacyjne rozwiązania technologiczne, które wspierają pracę naszego serwisu.

  • Serwisujemy szeroki zakres produktów: smartfony, tablety, smartwatche, słuchawki, laptopy, modemy, płyty główne, czytniki kart płatniczych, radiotelefony oraz inne urządzenia elektroniczne. Wykonujemy zarówno naprawy gwarancyjne jak i odpłatne.

  • Współpracujemy ze znanymi, światowymi Producentami, m.in.: Apple, Google, HTC, Huawei, Lenovo, Maitrox, Motorola Solutions, One Plus, Samsung, Sony, Zebra, ZTE.