Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta serwisu

TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Pruszków, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta serwisu

Miejsce pracy: Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

(sprawdź dojazd)

ZADANIA:

  • Telefoniczna i elektroniczna obsługa zapytań Klientów
  • Koordynacja procesu zleceń serwisowych
  • Stała dbałość o zadowolenie Klienta
  • Ścisła współpraca z technikami mobilnymi
  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

Możliwość wykonywania pracy zdalnie.

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne 
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z techniczną obsługą klienta
  • Wiedza techniczna z zakresu wózków widłowych, maszyn budowlanych itp.
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Komunikatywność i nastawienie na wysokie standardy obsługi Klienta
  • Samodzielność
  • Planowanie i organizacja
  • Odporność na stres
  • Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon
  • Wysoka motywacja oraz nastawienie na realizację ustalonych celów
  • Wysoka kultura osobista

KANDYDATOM OFERUJEMY:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę o pracę
  • Profesjonalne wdrożenie
  • Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną
  • Kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do szkoleń i  urlopu
  • Piłkarską drużynę firmową – piłka nożna
  • Udział w aktywnej grupie biegaczy

Co warto wiedzieć o rekrutacji w obecnej sytuacji?

  1. Rekrutujemy (do odwołania) wyłącznie telefonicznie i za pomocą narzędzi online (Skype, Teams). Jeśli konieczne będzie przeprowadzenie spotkania F2F (bezpośredniego), odbędzie się ono po ustabilizowaniu obecnej sytuacji wtedy, kiedy będzie to bezpieczne.
  2. W trakcie rozmowy telefonicznej lub via Skype/Teams spodziewaj się takich samych pytań, jak w przypadku spotkania F2F. Zadamy pytania o Twoją biografię zawodową, motywację, opowiemy o stanowisku i strukturze, odpowiemy na wszystkie pytania. Poznasz nas, a my Ciebie.
  3. Zdajemy sobie sprawę, że te rozmowy będziecie prowadzić w dużej części w domach, że w tle może pojawić się dziecko, które potrzebuje uwagi, kot lub pies, liczymy się z tym. Również jesteśmy rodzicami/mamy swoich pupili, którzy mogą domagać się i naszej uwagi.
  4. Jesteśmy przygotowani na scenariusz, w którym obecna sytuacja może się wydłużać. Korzystamy ze zdalnych rozwiązań, przeprowadzamy zdalne szkolenia wdrożeniowe dla nowych Pracowników, organizujemy i umożliwiamy pracę z wielu lokalizacji w kraju.

Administratorem danych jest TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Jaktorowie 96-313, Potockiego 1A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Jesteśmy firmą równych szans. Zatrudniamy osoby niepełnosprawne.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy