Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

VEKA Polska Sp. z o.o.O firmie

VEKA Polska Sp. z o.o.

Jana III Sobieskiego 71

Skierniewice

Technologie, których używamy

System operacyjny

O projekcie

VEKA to międzynarodowa grupa obecna w kilkunastu krajach na całym świecie. W Polsce działamy od prawie 27 lat, zatrudniamy ponad 650 pracowników. Jesteśmy największym pracodawcą w regionie. Dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości systemy okienne PVC-U. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta.

Twój zakres obowiązków

  • Zadania:

  • Utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami

  • Pośredniczenie w kontaktach między klientem, a innymi działami w firmie

  • Weryfikacja zamówień

  • Przyjmowanie reklamacji od klientów i przekazywanie ich do rozpatrzenia

  • Badanie potrzeb klientów i proponowanie alternatywnych produktów oraz wolumenów

  • Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji handlowej zgodnie z polityką firmy

  • Wprowadzanie danych do systemu

  • Prowadzenie korespondencji Działu Obsługi Klienta

  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży.

Nasze wymagania

  • Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki ekonomiczne, prawo)

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą sprzedaży, klienta lub logistyki zagranicznej

  • Dobra znajomość systemu SAP oraz MS Office Excel

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne

  • Umiejętność współpracy w zespole.

To oferujemy

  • Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę

  • Atrakcyjny system premiowy

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Ciekawą i rozwojową pracę

  • Szeroki pakiet socjalny (w tym m.in. dofinansowanie wakacji i karty MultiSport)

  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach

  • Dofinansowanie posiłków

  • Miłą i koleżeńską atmosferę w pracy.

VEKA Polska Sp. z o.o.

VEKA to międzynarodowa grupa obecna w kilkunastu krajach na całym świecie. W Polsce działamy od prawie 27 lat, zatrudniamy ponad 650 pracowników. Jesteśmy największym pracodawcą w regionie. Dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości systemy okienne PVC-U. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta.

Przewiń do profilu firmy