owoce
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista ds. obsługi klienta (sklep internetowy)
GLOBAL INCOME Sp. z o.o
Gdynia
Gdynia, pomorskie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę, umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
Twój zakres obowiązków
Obsługa klientów e-commerce detalicznych (kontakt mailowy, telefoniczny, chat).
Obsługa i wydawanie zamówień z odbiorem osobistym.
Przygotowywanie dokumentów zamówień (faktury, paragony, list przewozowy, dokument wydania).
Wsparcie klienta w wyborze produktów z portfolio naszych sklepów online.
Pomoc w rozwiązywaniu problemów po zakupie (zwroty/odstąpienia).
Dbanie o porządek i przyjemną atmosferę panującą w punkcie odbioru zamówień.
Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Ścisła współpraca z pozostałymi działami.
Obsługa zamówień na sklepach www
Wydawanie odbiorów osobistych
Wsparcie klienta
Nasze wymagania
Kogo szukamy? ******* Stawiamy na Twój potencjał, energię i zapał do działania *******
Komunikatywność, otwartość i swoboda w rozmowie.
Samodzielność i doskonała organizacja pracy własnej.
Umiejętności interpersonalne i rozwiązywania problemów.
Sprawna obsługa komputera, stron www.
Doświadczenie w obsłudze klienta e-commerce lub zdolności sprzedażowe będą dodatkowym atutem.
To oferujemy
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji - czołówka e-commerce w Polsce
Działanie w młodym i energicznym zespole
Możliwość rozwoju
Zniżki na firmowe produkty (a portfolio mamy duże!)
Spotkania integracyjne
Godziny pracy: 7:30 – 15:30 (nie tracimy czasu na korki!)
Przyjazny zespół i warunki pracy (z pyszną kawą na dobry dzień ;)
Szkolenie produktowe oraz z systemów do obsługi klienta
Benefity
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
kawa / herbata
Dlaczego my?
Nie przepadasz za NUDĄ, lubisz pracować z LUDŹMI i masz pozytywną ENERGIĘ - daj nam o sobie znać! Możesz współtworzyć miejsce, w którym nadrzędną zasadą jest fair podejście, partnerstwo i pozytywne nastawienie! Należymy do czołówki liderów polskiego e-commerce z ugruntowaną pozycją na rynku. Nasza bogata oferta produktowa i rozwinięta sprzedaż e-commerce daje duże pole do działania w procesie obsługi klientów i rozwijaniu swoich kompetencji.
Szczegóły rekrutacji
Jeśli Twoja aplikacja nas zainteresuje odezwiemy się telefonicznie i zaprosimy na spotkanie do naszego biura.
Jeżeli chcesz, abyśmy pamiętali Twoje CV do dalszych procesów rekrutacyjnych (od teraz przez 12 miesięcy), prosimy o dodanie następującego oświadczenia:
"Zgadzam się na przetwarzanie przez Global Income Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Global Income Sp. z o.o., przez okres 12 miesięcy."
Życzymy powodzenia w rekrutacji i mamy nadzieję do zobaczenia!
GLOBAL INCOME Sp. z o.o
Jeśli lubisz pracować z ludźmi i współtworzyć miejsce, w którym nadrzędną zasadą jest fair podejście, partnerstwo i pozytywne nastawienie, daj nam o sobie znać! To ciekawa i rozwojowa praca z zespołem kreatywnych ludzi.
GLOBAL INCOME jest firmą zajmującą się dystrybucją e-commerce od ponad 15 lat. Współpracujemy z największymi światowymi producentami, a także jesteśmy twórcami własnych marek o sprawdzonej jakości. Obsługujemy klientów w Polsce i na wielu innych rynkach.
Nasza rozwinięta sieć sprzedaży e-commerce obejmuje sklepy własne online oraz prężnie działamy na popularnych platformach marketplace. Nasze produkty są także w ofercie znanych i markowych sieci, posiadających dystrybucję stacjonarną i online.Posiadamy także stacjonarny punkt osobistego odbioru zamówień zlokalizowany w naszej siedzibie, aby umożliwić standardowe zakupy stacjonarne.
Dbając o naszych Klientów, chcemy rozwijać Customer Experience i zespołowo szukać rozwiązań,które zapewnią jego satysfakcję.
Nasz sukces osiągamy i rozwijamy dzięki dużemu doświadczeniu, niewyczerpanym pomysłom i partnerskim relacjom."