Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego

Max & Mrau Sp. z o.o.O firmie

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów sklepu internetowego w tym

  • Obsługa reklamacji i zwrotów produktów

  • Dbanie o utrzymywanie dobrych relacji z klientami;

  • Opieka nad utrzymaniem wysokiego poziomu jakości na kontach portali sprzedażowych tj. Allegro, Amazon, Empik, Ceneo.

  • Kontrola prawidłowej realizacji zamówień

Nasze wymagania

  • Doświadczenia w pracy z artykułami zwierzęcymi lub zwierzętami

  • Doświadczenia w obsłudze klienta

  • Zaangażowania i inicjatywy w proponowaniu nowych rozwiązań

  • Mile widziane doświadczenie w pracy w sklepie internetowym

  • Komunikatywności, otwartości, przyjaznego usposobienia

  • Mile widziana znajomość języków obcych

To oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat

  • Pracę w godzinach 9-17

  • fantastyczną atmosferę pracy w szybko rozwijającej się spółce

  • jasno postawione cele

  • opiekę medyczną

  • ubezpieczenie grupowe i lekowe (80% dofinansowania na leki na receptę)

  • firmową restaurację w budynku

  • dostęp do systemu wyboru benefitów mybenefit.pl (w tym dofinansowanie do kart Fit Profit)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • paczki świąteczne

Max & Mrau Sp. z o.o.

Max & Mrau to platforma sprzedażowa dla opiekunów zwierząt domowych. Sklep internetowy maxandmrau.pl oferuje szeroki asortyment produktów dla zwierząt i ich właścicieli – akcesoria, karmy, kosmetyki, zabawki i wiele innych.

Na portalu znajduje się również sekcja edukacyjna z artykułami oraz poradami ekspertów dotyczącymi opieki nad zwierzętami i dbania o ich zdrowie.

Obecnie sklep Max & Mrau jest jednym z 10 największych e-commerce zoologicznych w Polsce.

Nad wszystkim pieczę sprawują pies i kot - Max i Mrau, którzy do swojego zespołu (do spółki epruf rozliczenia sp z o.o. która zajmuje się obsługą klienta sklepu) szukają: Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego

Przewiń do profilu firmy