background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. obsługi Klienta sklepu internetowego

Dermoelite sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Dermoelite sp. z o.o.

Altowa 8

Ochota

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Poszukujemy pasjonatów kosmetologii i branży beauty, dla których współpraca z Klientem jest absolutną pasją.
  • Twoja wiedza w obszarze kosmetologii i branży beauty będzie wsparciem przy aktywnej sprzedaży naszych produktów.

Nasze wymagania

  • Aplikuj do nas, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie kosmetologiczne lub jesteś studentką ostatnich lat studiów kosmetologicznych;
  • posiadasz doświadczenie w pracy: dermokonsultantki lub doradcy Klienta sklepu internetowego lub jako konsultant w centrum obsługi Klienta w branży kosmetyki profesjonalnej. Cały proces sprzedażowy, łącznie z elementami rozliczenia i systemowymi nie ma przed Toba tajemnic.
  • inspirują Cię nowości, trendy i kierunki rozwoju branży kosmetyki profesjonalnej;
  • czytasz i rozumiesz składy INCI, wiesz, w jaki sposób łączyć pielęgnację z największą korzyścią dla Klienta;
  • jesteś skupiona na rezultatach i wierzysz, że Twoja praca wpływa na dobre samopoczucie i zadowolenie Klientów;
  • prowadzisz bloga lub profil w social mediach skoncentrowany wokół tematyki beauty i kosmetologii – ZNACZĄCY ATUT
  • chcesz i możesz pracować 40 h tygodniowo w dwuzmianowym systemie czasu pracy oraz w wyznaczone odpowiednio wcześniej terminy (dyżury) w weekendy;
  • jesteś kosmetologiem z pasją i lubisz edukować Klientów – bezpośrednio lub za pośrednictwem on-linowych środków przekazu (spotkania typu live, instatstories, FB stories, etc).

To oferujemy

  • umowa B2B lub umowa zlecenie – To ty wybierasz;
  • profesjonalne wdrożenie produktowe i sprzedażowe;
  • wartościowy welcome pack
  • preferencyjne ceny naszych kosmeceutyków i akcesoriów wellness
  • unikalna możliwość profesjonalnych dermokonsultacji i skorzystania z dedykowanych terapii zabiegowych
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • pracę w teamie specjalistów w swojej branży i wsparcie: merytoryczne i koleżeńskie😊

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • napoje
  • paczki świąteczne
  • świętowanie urodzin
  • program rekomendacji pracowników
  • welcome pack
  • udział w eventach firmowych i branżowych
  • udział w szkoleniach produktowych i specjalistycznych
  • nowoczesne systemy i narzędzia pracy

Dermoelite sp. z o.o.

Jesteśmy firmą biotechnologiczną, producentem i dystrybutorem kosmeceutyków, która wspiera i rozwija swoich Klientów - kosmetologów, lekarzy, gabinety i kliniki medycyny estetycznej oraz Klientów detalicznych poprzez spersonalizowaną opiekę oraz profesjonalne doradztwo kosmetologiczne i edukację.

Aktualnie do naszego zespołu Dermokonsultantek i Kosmetologów poszukujemy dynamicznej, komunikatywnej osoby do obsługi naszego multibrandowego sklepu internetowego dermocity.pl.

Od początku istnienia naszego sklepu nasz team sukcesywnie się powiększa.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. obsługi Klienta sklepu internetowego, Altowa 8, Ochota, Warszawa