Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta spedycyjnego

DONE! DeliveriesO firmie

  • Wieprz (pow. wadowicki), małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Specjalista ds. obsługi klienta spedycyjnego

Ważne byś miał/a

  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • znajomość j. angielskiego przynajmniej na poziomie B2 (w mowie i w piśmie)
  • swobodę w rozmowach z ludźmi i łatwość w nawiązywaniu kontaktów 
  • zdolność do szybkiego podejmowania decyzji oraz do pracy pod presją czasu
  • kreatywność, wytrwałość i nastawienie na osiąganie wyników i ciągłe doskonalenie 
  • chęć nauki i otwartość na poznawanie tego, co nowe 

Odpowiadasz za

  • zorganizowanie przewozu ładunków w ciągu 2h na terenie całej Europy – pomogą Ci w tym najnowocześniejsze narzędzia IT, które tworzy nasz dział R&D 
  • organizację stałych zleceń transportowych
  • sprzedaż ładunków na giełdach transportowych
  • zapewnianie wysokiej jakości usług i profesjonalnej obsługi klienta
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Zyskujesz od Done:

Na początek

  • Klasyka - Umowa
    o pracę
  • Kompleksowy onboarding
  • Współpraca z doświadczonymi zespołami
  • Welcome Box Prezent Powitalny

Rozwijaj się

  • Pakiet szkoleń
  • Jasna Ścieżka Kariery
  • Udział w projektach
  • konkurencyjne wynagrodzenie

Poczuj się dobrze

  • Program Wellbeing
  • Liczne benefity
  • Praca zdalna
  • Brak dress codu

 

Rozmowa kwalifikacyjna może odbywać się zdalnie.

CV z adnotacją:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Almus Sp. z o.o., moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Almus Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

Ogłoszenie archiwalne