Royal Canin Dystrybucja sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Royal Canin Dystrybucja sp. z o.o.O firmie

  • Suchy Las (pow. poznański)

    wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Royal Canin Dystrybucja poszukuje energicznej osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nr ref: SOK/POZ/092015
Miejsce pracy: Suchy Las k/Poznania
Region: wielkopolskie

Umowa na czas określony (zastępstwo): do maja 2017r.

  • bieżąca obsługa Klientów poprzez telefon oraz pocztę elektroniczną
  • aktywizacja sprzedaży
  • przetwarzanie zamówień w systemie i wystawianie faktur sprzedaży
  • monitorowanie terminowości i poprawności złożonych zamówień
  • weryfikacja należności i warunków handlowych Klienta
  • archiwizacja dokumentów
  • mile widziane doświadczenie w pracy z Klientami (Dział Sprzedaży, Obsługi Klienta bądź Call Center)
  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • orientacja na najwyższą jakość obsługi Klienta
  • dobra znajomość pakietu Ms Office, w tym bardzo dobra Ms Excel
  • mile widziana znajomość systemu ERP
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Pragniemy poinformować, iż skontaktujemy
się tylko z wybranymi Kandydatami.

Osoby przesyłające do nas swoje aplikacje uprzejmie prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dorealizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)."

Royal Canin Dystrybucja poszukuje energicznej osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nr ref: SOK/POZ/092015
Miejsce pracy: Suchy Las k/Poznania
Region: wielkopolskie

Umowa na czas określony (zastępstwo): do maja 2017r.

Numer ref.: Nr ref: SOK/POZ/092015
  • bieżąca obsługa Klientów poprzez telefon oraz pocztę elektroniczną
  • aktywizacja sprzedaży
  • przetwarzanie zamówień w systemie i wystawianie faktur sprzedaży
  • monitorowanie terminowości i poprawności złożonych zamówień
  • weryfikacja należności i warunków handlowych Klienta
  • archiwizacja dokumentów
  • mile widziane doświadczenie w pracy z Klientami (Dział Sprzedaży, Obsługi Klienta bądź Call Center)
  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • orientacja na najwyższą jakość obsługi Klienta
  • dobra znajomość pakietu Ms Office, w tym bardzo dobra Ms Excel
  • mile widziana znajomość systemu ERP
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Osoby przesyłające do nas swoje aplikacje uprzejmie prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dorealizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)."

Pragniemy poinformować, iż skontaktujemy
się tylko z wybranymi Kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy