DGS Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

DGS Poland Sp. z o.o.O firmie

DGS Poland Sp. z o.o.

Lubieszyńska 59

Szczecin

Specjalista ds. Obsługi Klienta

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.

Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.

To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.

Prywatna opieka medyczna

Domki letniskowe w Danii

Bezpłatne autobusy

Bilety do kina

Imprezy firmowe

Parking samochodowy i rowerowy

Stołówka firmowa

Karta sportowa i siłownia

Jaki dział Cię potrzebuje?

Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.

Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych, którzy reprezentują różne kultury i narodowości. Poznajemy ich działalność w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki. Na co dzień wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B). Ponadto, mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”. A co najważniejsze, tworzymy zgrany i wspierający się zespół – „niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać

Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?

  • Opiekę medyczną Medicover
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Siłownię wewnątrz firmy
  • Program dofinansowania do nauki języków obcych
  • Darmowe napoje w pracy
  • Imprezy integracyjne
  • Coroczny piknik rodzinny przy muzyce gwiazdy polskiej estrady
  • Darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami
  • Możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą
  • Pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach

Twoje obowiązki możemy podzielić na dwie główne części:

Obsługa klienta:

  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
  • codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania,
  • potwierdzanie terminów dostaw,
  • raportowanie,
  • fakturowanie.
  • koordynacja komunikacji wewnątrz działu i z działami wspierającymi:
  • kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji,
  • wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach,
  • udział w projektach mających na celu optymalizację procesów.

Jako, że chcemy mieć w swoim zespole osoby nastawione na rozwój, ważne jest byś miał świadomość, że poszerzanie Twoich kompetencji to także Twoje zadanie!

Zależy nam byś:

  • cechował się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń
  • wykazywał się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej
  • wykazywał się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw
  • kierował się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”

Czego od Ciebie oczekujemy?

Nasza organizacja dba zarówno o kompetencje techniczne, jak i interpersonalne, ponieważ wierzymy, że nie tylko umiejętność Excela uczyni z Ciebie wartościowego pracownika naszej firmy.

Zatem, jeśli chodzi o kompetencje „twarde”, liczymy, że:

  • Znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (minimum B2), a swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy.
  • Znane są Ci narzędzia z pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point.
  • Pracowałeś/aś z systemami ERP – a jeśli znasz system Navision, QAD lub Axapta, będzie to Twój dodatkowy atut.
  • Masz doświadczenie w pracy B2B – to z pewnością świadczy o Twoim profesjonalizmie w pracy z klientem.
  • Znasz dodatkowo inny język obcy – będziemy pod ogromnym wrażeniem, jeśli posiadasz taką kompetencję.

Dowiedz się więcej – kliknij na „Aplikuj teraz”


Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.

Specjalista ds. obsługi klienta

Jaki dział Cię potrzebuje?

Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.

Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych, którzy reprezentują różne kultury i narodowości. Poznajemy ich działalność w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki. Na co dzień wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B). Ponadto, mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”. A co najważniejsze, tworzymy zgrany i wspierający się zespół – „niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać

Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?

  • Opiekę medyczną Medicover
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Siłownię wewnątrz firmy
  • Program dofinansowania do nauki języków obcych
  • Darmowe napoje w pracy
  • Imprezy integracyjne
  • Coroczny piknik rodzinny przy muzyce gwiazdy polskiej estrady
  • Darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami
  • Możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą
  • Pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach

Twoje obowiązki możemy podzielić na dwie główne części:

Obsługa klienta:

  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
  • codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania,
  • potwierdzanie terminów dostaw,
  • raportowanie,
  • fakturowanie.
  • koordynacja komunikacji wewnątrz działu i z działami wspierającymi:
  • kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji,
  • wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach,
  • udział w projektach mających na celu optymalizację procesów.

Jako, że chcemy mieć w swoim zespole osoby nastawione na rozwój, ważne jest byś miał świadomość, że poszerzanie Twoich kompetencji to także Twoje zadanie!

Zależy nam byś:

  • cechował się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń
  • wykazywał się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej
  • wykazywał się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw
  • kierował się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”

Czego od Ciebie oczekujemy?

Nasza organizacja dba zarówno o kompetencje techniczne, jak i interpersonalne, ponieważ wierzymy, że nie tylko umiejętność Excela uczyni z Ciebie wartościowego pracownika naszej firmy.

Zatem, jeśli chodzi o kompetencje „twarde”, liczymy, że:

  • Znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (minimum B2), a swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy.
  • Znane są Ci narzędzia z pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point.
  • Pracowałeś/aś z systemami ERP – a jeśli znasz system Navision, QAD lub Axapta, będzie to Twój dodatkowy atut.
  • Masz doświadczenie w pracy B2B – to z pewnością świadczy o Twoim profesjonalizmie w pracy z klientem.
  • Znasz dodatkowo inny język obcy – będziemy pod ogromnym wrażeniem, jeśli posiadasz taką kompetencję.

Ogłoszenie archiwalne