Ta oferta pracy jest nieaktualna od 129 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Specjalista
  • 11.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.





    W zwiazku z dynamicznym rozwojem Grupy TuMieszkamy poszukujemy pracownika na stanowisko:

     

    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Szczecin

     Zakres obowiązków:

    • Terminowa i rzetelna rejestracja oraz nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentów elektronicznych i papierowych,
    • Opisywania faktur i rachunków pod względem zgodności z umowami, zleceniami,
    • Koordynacja i wsparcie organizacyjne Oddziału,
    • Dbanie o wizerunek firmy, staranne wykonywanie obowiązków pracowniczych z zachowaniem norm etycznych i standardów zawodowych,
    • Dbałość o poprawność relacji i dobrą współpracę z Klientami, dbanie o wizerunek Oddziału w społeczności lokalnej i jego wpływ na dobre imię Spółki,
    • Aktywny udział w audytach związanych z certyfikacją Systemu Zarządzania Jakością,
    • Informowanie Klientów o usługach ofertowanych przez TuMieszkamy.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • Wykształcenia min. średniego,
    • Doświadczenia i umiejętności obsługi klienta,
    • Bardzo dobrej znajomości MS Office,
    • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
    • Mile widziana znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
    • Miłego usposobienia, wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
    • Swobody w prowadzeniu rozmów i identyfikowaniu potrzeb Klientów,
    • Samodzielności i inicjatywy przy rozwiązywaniu problemów.

    Oferujemy:

    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,
    • Pakiet prywatnej opieki medycznej.

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.

     


    Klikając przycisk „Aplikuj” zgadzasz się na przetwarzanie przez ZZN Sp. z. o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 48, 02-146 Warszawa, Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb niniejszej rekrutacji, a jeżeli wyrazisz na to odrębną zgodę również dla przyszłych procesów rekrutacyjnych. Twoje dane w zakresie imion i nazwiska, daty urodzenia, adresu zamieszkania i do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa, a ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Ich podanie z wyjątkiem numeru telefonu oraz adresu e-mail nie wpływa na wzięcie udziału w rekrutacji, więc jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali takie dane nie zamieszczaj ich w swoim zgłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia niniejszej rekrutacji, a jeżeli wyrazisz zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres kolejnych 6 miesięcy. Twoje dane możemy przekazać podmiotom, które świadczą nam usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz administrowanie systemami informatycznymi, a ponadto kancelariom prawnym. Masz prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W zakresie w jakim przetwarzanie będzie odbywać się na podstawie Twojej zgody masz prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy przed cofnięciem zgody. Masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W razie pytań możesz skontaktować się z nami pod adresem [email protected] lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych, panem Piotrem Zabrzyjewskim, pod adresem [email protected]