Ta oferta pracy jest nieaktualna od 247 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Szczecin/Mierzyn, Mierzyn (pow. policki), zachodniopomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 12.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Szczecin/Mierzyn, Mierzyn (pow. policki)
    DGS Poland Sp. z o.o. (dawniej Oticon Polska Production Sp. z o.o.) należy do William Demant Holding, który skupia szereg niezależnych firm i marek, zajmujących się projektowaniem, produkcją oraz sprzedażą aparatów słuchowych, urządzeń diagnostycznych oraz interaktywnych urządzeń komunikacyjnych. WDH wraz z 8 tyś. pracowników i przychodami wartości ponad 1,1 miliarda euro rocznie, zajmuje pozycję światowego lidera na rynku, w swojej branży. DGS stanowi nową tożsamość dla organizacji wewnętrznych usług w ramach WDH zmierzającą do wykonywania szeregu funkcji w tym IT, Finanse, HR, Produkcja, Jakość i Logistyka. Firma DGS Poland rozwija obecnie w Mierzynie k. Szczecina obszary usług wspólnych i zatrudnia ponad 2000 osób, oferując usługi wspierające działalność firm w sposób efektywny i profesjonalny.
    Jaki dział Cię potrzebuje?
     
    Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.
     
    Poszukujemy obecnie dwóch osób do obszaru Obsługi Klienta BTE (aparatów zausznych) oraz ITE (aparatów wewnątrzusznych).
     
     
    Jak wygląda nasza codzienność?

    • Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych
    • Komunikujemy się z przedstawicielami różnych kultur i narodowości
    • Poznajemy działalność klientów w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki
    • Wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B)
    • Mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”
    • Globalny networking- współpracujemy z większością obszarów holdingu
    • Tworzymy zgrany i wspierający się zespół
    • „Niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać 😊
    Brzmi ciekawie? Spójrz teraz, jakie czekają Cię zadania:
     
    Twoje obowiązki możemy podzielić na dwie główne części:

    • Obsługa klienta:
      • budowanie długotrwałych relacji biznesowych
      • codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania
      • potwierdzanie terminów dostaw
      • raportowanie
      • fakturowanie
    • Koordynacja komunikacji wewnątrz działu i z działami wspierającymi
      • kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji
      • wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach
      • udział w projektach mających na celu optymalizację procesów


    Jako, że chcemy mieć w swoim zespole osoby nastawione na rozwój, ważne jest byś miał świadomość, że poszerzanie Twoich kompetencji to także Twoje zadanie!
     
    Zależy nam byś:
     
    • cechował się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń
    • wykazywał się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej
    • wykazywał się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw
    • kierował się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”

     
    Czego od Ciebie oczekujemy?
     
    Nasza organizacja dba zarówno o kompetencje techniczne, jak i interpersonalne, ponieważ wierzymy, że nie tylko umiejętność Excela uczyni z Ciebie wartościowego pracownika naszej firmy.
     
     
    Zatem, jeśli chodzi o kompetencje „twarde”, liczymy, że:
     
    • znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (minimum B2) a swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy
    • znasz pakiet Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point
    • masz doświadczenie w pracy z systemami ERP – a jeśli znasz system Navision, QAD lub Axapta, będzie to Twój dodatkowy atut
    • masz doświadczenie w pracy B2B – to z pewnością świadczy o Twoim profesjonalizmie w pracy z klientem
    • znasz dodatkowo inny język obcy – będziemy pod ogromnym wrażeniem, jeśli posiadasz taką kompetencję

     
    Kompetencje interpersonalne, na których nam zależy to:
     
    dojrzałość emocjonalna: dystans do zgłaszanych problemów, nastawienie na szukanie rozwiązań, chęć współpracy, życzliwość
    proaktywna postawa, łatwość nawiązywania kontaktów, precyzyjne formułowanie komunikatów dostosowanych do odbiorcy, rozumienie potrzeb
     
     
    Cechy osobowości, które cenimy to:
    • pozytywne usposobienie, otwartość, elastyczność
    • zaangażowanie, odpowiedzialność, sumienność i dokładność
     

    Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?

    • Opiekę medyczną Medicover
    • Dofinansowanie do karty sportowej
    • Siłownię wewnątrz firmy
    • Program dofinansowania do nauki języków obcych
    • Darmowe napoje w pracy
    • Imprezy integracyjne
    • Coroczny piknik rodzinny przy muzyce gwiazdy polskiej estrady
    • Darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami
    • Możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą
    • Pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach

     
     
    Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

    Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
    Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.