Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Szczecin/Mierzyn, Mierzyn (pow. policki), zachodniopomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-02-12
  • Ważna jeszcze 19 dni (do 2018-03-14)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecin/Mierzyn, Mierzyn (pow. policki)
DGS Poland Sp. z o.o. (dawniej Oticon Polska Production Sp. z o.o.) należy do William Demant Holding, który skupia szereg niezależnych firm i marek, zajmujących się projektowaniem, produkcją oraz sprzedażą aparatów słuchowych, urządzeń diagnostycznych oraz interaktywnych urządzeń komunikacyjnych. WDH wraz z 8 tyś. pracowników i przychodami wartości ponad 1,1 miliarda euro rocznie, zajmuje pozycję światowego lidera na rynku, w swojej branży. DGS stanowi nową tożsamość dla organizacji wewnętrznych usług w ramach WDH zmierzającą do wykonywania szeregu funkcji w tym IT, Finanse, HR, Produkcja, Jakość i Logistyka. Firma DGS Poland rozwija obecnie w Mierzynie k. Szczecina obszary usług wspólnych i zatrudnia ponad 2000 osób, oferując usługi wspierające działalność firm w sposób efektywny i profesjonalny.
Jaki dział Cię potrzebuje?
 
Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.
 
Poszukujemy obecnie dwóch osób do obszaru Obsługi Klienta BTE (aparatów zausznych) oraz ITE (aparatów wewnątrzusznych).
 
 
Jak wygląda nasza codzienność?

  • Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych
  • Komunikujemy się z przedstawicielami różnych kultur i narodowości
  • Poznajemy działalność klientów w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki
  • Wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B)
  • Mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”
  • Globalny networking- współpracujemy z większością obszarów holdingu
  • Tworzymy zgrany i wspierający się zespół
  • „Niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać 😊
Brzmi ciekawie? Spójrz teraz, jakie czekają Cię zadania:
 
Twoje obowiązki możemy podzielić na dwie główne części:

  • Obsługa klienta:
    • budowanie długotrwałych relacji biznesowych
    • codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania
    • potwierdzanie terminów dostaw
    • raportowanie
    • fakturowanie
  • Koordynacja komunikacji wewnątrz działu i z działami wspierającymi
    • kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji
    • wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach
    • udział w projektach mających na celu optymalizację procesów


Jako, że chcemy mieć w swoim zespole osoby nastawione na rozwój, ważne jest byś miał świadomość, że poszerzanie Twoich kompetencji to także Twoje zadanie!
 
Zależy nam byś:
 
  • cechował się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń
  • wykazywał się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej
  • wykazywał się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw
  • kierował się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”

 
Czego od Ciebie oczekujemy?
 
Nasza organizacja dba zarówno o kompetencje techniczne, jak i interpersonalne, ponieważ wierzymy, że nie tylko umiejętność Excela uczyni z Ciebie wartościowego pracownika naszej firmy.
 
 
Zatem, jeśli chodzi o kompetencje „twarde”, liczymy, że:
 
  • znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (minimum B2) a swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy
  • znasz pakiet Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point
  • masz doświadczenie w pracy z systemami ERP – a jeśli znasz system Navision, QAD lub Axapta, będzie to Twój dodatkowy atut
  • masz doświadczenie w pracy B2B – to z pewnością świadczy o Twoim profesjonalizmie w pracy z klientem
  • znasz dodatkowo inny język obcy – będziemy pod ogromnym wrażeniem, jeśli posiadasz taką kompetencję

 
Kompetencje interpersonalne, na których nam zależy to:
 
dojrzałość emocjonalna: dystans do zgłaszanych problemów, nastawienie na szukanie rozwiązań, chęć współpracy, życzliwość
proaktywna postawa, łatwość nawiązywania kontaktów, precyzyjne formułowanie komunikatów dostosowanych do odbiorcy, rozumienie potrzeb
 
 
Cechy osobowości, które cenimy to:
  • pozytywne usposobienie, otwartość, elastyczność
  • zaangażowanie, odpowiedzialność, sumienność i dokładność
 

Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?

  • Opiekę medyczną Medicover
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Siłownię wewnątrz firmy
  • Program dofinansowania do nauki języków obcych
  • Darmowe napoje w pracy
  • Imprezy integracyjne
  • Coroczny piknik rodzinny przy muzyce gwiazdy polskiej estrady
  • Darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami
  • Możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą
  • Pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach

 
 
Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.