Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

CERVA POLSKA sp. z o.o.O firmie

  • Mazowiecka 72, Toruń
    Toruń, kujawsko-pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

CERVA POLSKA sp. z o.o.

Mazowiecka 72

Toruń

Twój zakres obowiązków

mailowa i telefoniczna obsługa klientów,

przyjmowanie i realizacja zamówień,

monitorowanie poprawności stosowania procedur sprzedażowych,

wystawianie faktur,

wykonywanie operacji w systemie SAP,

Nasze wymagania

  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy w pionie handlowym i/lub dziale obsługi klienta,

  • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,

  • łatwość nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z klientami,

  • wysoka kultura osobista,

  • biegła obsługa komputera, ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office,

  • wykształcenie min. średnie,

  • znajomość języka angielskiego mile widziana,

  • doświadczenie w pracy ze zintegrowanymi systemami informatycznymi, w szczególności SAP, będzie dodatkowym atutem,

To oferujemy

  • stabilną, ciekawą pracę w nowoczesnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,

  • możliwość samorealizacji i rozwoju zawodowego,

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,

  • prywatne ubezpieczenie medyczne

CERVA POLSKA sp. z o.o.

Zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najwyższą wartością. Oferujemy najszerszy zakres wysokiej jakości środków ochrony indywidualnej stworzonych specjalnie po to, aby chronić to, co dla nas najcenniejsze: LUDZKIE ZDROWIE!

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy