Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta w Betlewski.com

BetlewskiO firmie

Betlewski

Trakt Brzeski 35

Warszawa

Betlewski® to polska marka galanterii skórzanej powstała w 2010 roku. W skutek
dynamicznego rozwoju poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta w Betlewski.com

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • profesjonalna obsługa klienta oraz zamówień w sklepie internetowym
  • odbieranie połączeń przychodzących, udzielanie informacji nt. produktów oraz statusów zamówień, rozwiązywanie bieżących problemów klientów
  • odpisywanie na wiadomości klientów- maile, messenger, dyskusje Allegro
  • rozpatrywanie zgłoszeń oraz realizacja wymian produktów

WYMAGANIA:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku- wymóg konieczny
  • odpowiedzialne podejście do powierzonych obowiązków
  • dyspozycyjność i gotowość do pracy w trybie 3-zmianowym
  • komunikatywność, zaangażowanie
  • miła aparycja i pozytywne nastawienie
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
  • odporność na stres i pracę pod presją czasu
  • mile widziana znajomość Baselinker oraz Navireo
  • mile widziana znajomość zasad funkcjonowania sklepu internetowego od strony obsługi klienta

OFERTA:

  • praca na pełen etat w oparciu o umowę zlecenie
  • wynagrodzenie: 18 zł netto / godz.
  • zniżki pracownicze na produkty Betlewski®
  • możliwość rozwoju
  • praca w atrakcyjnym, nowym biurze
  • miła, rodzinna atmosfera w miejscu pracy – mówimy sobie na “Ty” 🙂
  • szybka, sprawna rekrutacja
Dołącz do naszego zespołu!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy