Nespresso

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Butiku Nespresso

NespressoO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 24 dni
    15 Marzec 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista

Historia Nespresso sięga innowacyjnego pomysłu, jak umożliwić każdej osobie przyrządzenie w domu doskonałej filiżanki kawy espresso tak jakby została stworzona przez doświadczonego baristę. Od tego rewolucyjnego pomysłu ponad 30 lat temu, koncept Nespresso obejmujący doskonałej jakości mieszanki kaw, stylowe ekspresy oraz spersonalizowany wyjątkowy serwis zmienił sposób w jaki ludzie na całym świecie cieszą się swoim doświadczeniem kawowym każdego dnia, a Nespresso stało się pionierem w segmencie kaw porcjowanych. Od momentu powstania firma Nespresso nieustannie się rozwija, a nasze ambicje na najbliższe lata są nieograniczone. Obecnie do naszego Butiku w Krakowie poszukujemy osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu jako:

 
Specjalista ds. Obsługi Klienta
w Butiku Nespresso

Miejsce pracy: Wrocław 
Umowa o pracę

Jako ambasador marki Nespresso w Butiku będziesz:

  • Witać, doradzać oraz wprowadzać naszych nowych klientów w świat kaw, zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsługi klientów Nespresso,
  • Realizować wyznaczone zespołowe cele sprzedażowe.

Wymagane umiejętności oraz doświadczenie:

  • 1-2 lata doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta (doświadczenie z produktami premium mile widziane),
  • Orientacja na klienta oraz jego potrzeby,
  • Wyjątkowa dbałość o szczegóły,
  • Umiejętność opowiadania historii oraz prezentacji produktu,
  • Obsługa kasy,
  • Dbałość o zasady bezpieczeństwa,
  • Otwartość na elastyczne godziny pracy (w tym także soboty, niedziele).

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aktualnego CV za pośrednictwem przycisku Aplikuj w terminie: do 10.03.2020.

[email protected]
Prosimy o dołączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Więcej informacji: www.nespresso.com.

Historia Nespresso sięga innowacyjnego pomysłu, jak umożliwić każdej osobie przyrządzenie w domu doskonałej filiżanki kawy espresso tak jakby została stworzona przez doświadczonego baristę. Od tego rewolucyjnego pomysłu ponad 30 lat temu, koncept Nespresso obejmujący doskonałej jakości mieszanki kaw, stylowe ekspresy oraz spersonalizowany wyjątkowy serwis zmienił sposób w jaki ludzie na całym świecie cieszą się swoim doświadczeniem kawowym każdego dnia, a Nespresso stało się pionierem w segmencie kaw porcjowanych. Od momentu powstania firma Nespresso nieustannie się rozwija, a nasze ambicje na najbliższe lata są nieograniczone. Obecnie do naszego Butiku w Krakowie poszukujemy osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu jako:

 
Specjalista ds. Obsługi Klienta
w Butiku Nespresso

Miejsce pracy: Wrocław 
Umowa o pracę

Jako ambasador marki Nespresso w Butiku będziesz:

  • Witać, doradzać oraz wprowadzać naszych nowych klientów w świat kaw, zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsługi klientów Nespresso,
  • Realizować wyznaczone zespołowe cele sprzedażowe.

Wymagane umiejętności oraz doświadczenie:

  • 1-2 lata doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta (doświadczenie z produktami premium mile widziane),
  • Orientacja na klienta oraz jego potrzeby,
  • Wyjątkowa dbałość o szczegóły,
  • Umiejętność opowiadania historii oraz prezentacji produktu,
  • Obsługa kasy,
  • Dbałość o zasady bezpieczeństwa,
  • Otwartość na elastyczne godziny pracy (w tym także soboty, niedziele).

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aktualnego CV za pośrednictwem przycisku Aplikuj w terminie: do 10.03.2020.

Prosimy o dołączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Więcej informacji: www.nespresso.com.

Ogłoszenie archiwalne