Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Handlowym

Hammer sp. z o.o.

Hammer sp. z o.o.

Poznańska 18

Sady (pow. poznański)

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie kalkulacji, ofert

  • Nadzór nad realizacją kontraktów i zamówień

  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami

  • Prowadzenie działań handlowych wspomagających proces sprzedaży

  • Ścisła współpraca z Key Account Managerem

  • Bieżąca obsługa klientów

  • Opracowywanie otrzymanych zamówień od klientów, wprowadzanie zamówień do systemu (wystawianie teczek do produkcji)

  • Ścisła współpraca z działem technologicznym i produkcyjnym w celu optymalizacji uruchamianych zamówień

  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy

Nasze wymagania

  • Nastawienie na rozwój i zdobywanie nowej wiedzy

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy

  • Umiejętność analitycznego myślenia

  • Duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań

  • Silna motywacja i nastawienie na osiąganie celów

  • Umiejętność współpracy i pracy w zespole

  • Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację

  • Znajomość języka angielskiego jako dodatkowy atut

  • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel

To oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Ciekawą pracę w miłym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Hammer sp. z o.o.

Jesteśmy międzynarodowym producentem opakowań z tektury litej i falistej. Na rynku polskim działamy z niemałymi sukcesami już od ponad 20 lat. Zatrudniamy blisko 140 pracowników. Na rynku cenieni jesteśmy za jakość naszych produktów, szybkość w działaniu, skuteczność i elastyczność. Do grona naszych klientów należą największe firmy w Europie z sektora FMCG.

Przewiń do profilu firmy