Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi klienta w eksporcie

Cosco Shipping Lines (Poland) Sp. z o.o.

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Cosco Shipping Lines (Poland) Sp. z o.o.

Śląska 21

Działki Leśne

Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa zleceń klientów eksportowych

  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy

  • Kontrola alokacji na dedykowanych serwisach

  • Sporządzanie i porządkowanie dokumentacji eksportowej

  • Przygotowywanie zestawień, raportów, obsługa systemów wewnętrznych

  • Ścisła współpraca w ramach całej organizacji

  • Dodatkowe zadania związane z funkcjonowaniem działu

Nasze wymagania

  • Min. dwuletnie doświadczenie w branży transportu i logistyki – warunek konieczny

  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2) – warunek konieczny

  • Praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu Office (w szczególności Excel)

  • Samodzielność w realizacji zadań i dobra organizacja pracy własnej

  • Umiejętność współpracy i budowania relacji z klientami

Mile widziane

  • Doświadczenie w dziale eksportu

  • Wykształcenie kierunkowe

To oferujemy

  • Stanowisko i wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia

  • Stabilne zatrudnienie, stawiamy na długotrwałe relacje

  • Pracę w pomocnym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, po okresie próbnym

  • Stałe godziny pracy (08:00 – 16:00)

  • Pakiet socjalny i benefity (kartę sportową, opiekę medyczną, owocowe poniedziałki, dostęp do plaformy nauki języków eTutor, nagrody, dofinansowania do wypoczynku i zajęć kulturalno – sportowych, dofinansowanie do posiłków)

  • Nowoczesne biuro w dobrze skomunikowanej części Gdyni (mniej niż 10 minut od dworca SKM) oraz niezbędne narzędzia pracy

  • Inicjatywy pracownicze (m.in. Szlachetna Paczka, do pracy dojeżdżam rowerem itp)

  • Pracę w środowisku międzynarodowym

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • owoce

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • bony żywieniowe

  • dofinansowanie wypoczynku

  • inicjatywy dobroczynne

Osoby zainteresowane, proszę o przesłanie CV w języku polskim i angielskim.

Cosco Shipping Lines (Poland) Sp. z o.o.

W związku z dynamicznym rozwojem firma COSCO SHIPPING Lines (Poland) Sp. z o.o., wyłączny przedstawiciel COSCO SHIPPING Lines Co. Ltd w Polsce, poszukuje kandydata/ kandydatkę na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta w eksporcie.

COSCO SHIPPING Lines (Poland) Sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem COSCO SHIPPING Lines Co., Ltd w Polsce.

Głównym obszarem działalności COSCO SHIPPING są przewozy na rynku wewnętrznym i światowym, realizowane za pomocą własnej floty (kontenerowce, masowce, tankowce, statki wielozadaniowe i specjalistyczne, takie jak statki półzanurzalne i inne) oraz floty leasingowanej, obsługa i sprzedaż statków i części zamiennych, usługi magazynowe i terminalowe. Jesteśmy w pierwszej piątce rankingu armatorów na całym świecie.

Zgodnie z planami średnio i długoterminowymi COSCO działa zgodnie z dewizą "One Team, one Culture, one Target and one Dream" wprowadzając w życie rozwiązania mające na celu rozwój grupy COSCO, stałą poprawę jakości obsługi operacyjnej i obsługi klienta przez wykwalifikowaną międzynarodową kadrę pracowników w warunkach rynku globalnego.

Przewiń do profilu firmy