background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. obsługi klienta w j. polskim i ukraińskim

Voice Contact Center Sp. z o.o.O firmie

24,00
brutto / godz.
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 4
  • rekrutacja zdalna
  • Запрошуємо працівників з України
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Żeligowskiego 3/5

Polesie

Łódź

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • odpisywanie na korespondencję e-mail i chat
  • obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących
  • sprawdzanie zamówień klientów i pomoc w doborze produktów
  • udzielanie informacji nt. aktualnych akcji sprzedażowych

Nasze wymagania

  • znajomość j. polskiego i ukraińskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie
  • bezbłędne pisanie na klawiaturze
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia + Zus
  • stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa 24 zł brutto)
  • profesjonalne szkolenia wstępne w ramach godzin pracy
  • bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
  • atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe: MULTISPORT, ubezpieczenie zdrowotne LUXMED i grupowe PZU,
  • godziny pracy: 8-22 (2 zmiany: 8-15 i 15-22)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • firmowa drużyna sportowa
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. obsługi klienta w j. polskim i ukraińskim, Żeligowskiego 3/5, Polesie, Łódź