prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim
Upday Polska Sp. z o.o. Sp. K.
- plac Trzech Krzyży 10/14, Śródmieście, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Upday Polska Sp. z o.o. Sp. K.
plac Trzech Krzyży 10/14
Śródmieście
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Bezpośredni kontakt z użytkownikami aplikacji z użyciem wszelkich dostępnych kanałów
Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów we współpracy z innymi oddziałami projektu
Analiza oczekiwań i potrzeb użytkowników
Przygotowywanie raportów i sprawozdań
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
obsługa klienta
kontakt i korespondencja z innymi zespołami
przygotowanie raportów
Nasze wymagania
Biegła znajomość języków angielskiego (B2) oraz niemieckiego (C1)
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Mile widziana znajomość branży mediów elektronicznych
To oferujemy
Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole należącym do obecnego w 34 krajach, szybko rozwijającego się międzynarodowego projektu medialnego
Biuro w centrum miasta (Pl. Trzech Krzyży)
Możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji w przyjaznej atmosferze
Atrakcyjne wynagrodzenie i formę zatrudnienia
Benefity
dofinansowanie nauki języków
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
służbowy telefon do użytku prywatnego
komputer do użytku prywatnego
Upday Polska Sp. z o.o. Sp. K.
Posiadająca ponad milion aktywnych użytkowników miesięcznie w Polsce i 20 milionów w Europie, obecna w 34 krajach i 26 wersjach językowych aplikacja informacyjna upday, należąca do koncernu medialnego Axel Springer.