Green Cell

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim [Rekrutacja prowadzona online]

Green CellO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Green Cell

Ulica Kalwaryjska 33

Kraków

Sklep Świat Baterii powstał w 2008 roku jako odpowiedź na rosnącą potrzebę mobilności. Od początku istnienia sklepu naszym celem jest ułatwienie funkcjonowania w zdominowanym przez urządzenia przenośne świecie i ciągłe dostarczanie im Świeżej Energii! Tworzymy sklep, który jest przyjazny dla Klientów oraz znaną na świecie markę Green Cell. Każdego dnia dzięki bateriom i ładowarkom przywracamy do życia setki urządzeń od laptopów po drony i roboty myjące. Jesteśmy wielbicielami energetycznej niezależności i pasjonatami najnowszych rozwiązań technologicznych, dlatego oferujemy też szereg innego typu gadżetów z których sami lubimy korzystać. Poszukujemy osób, które będą razem z nami współtworzyły tę ciągle trwającą mobilną rewolucję i rozwijały sklep Świat Baterii oraz markę Green Cell.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: Kraków

Obecnie poszukujemy osób, które wzmocnią Zespół Obsługi Klienta Zagranicznego. Jeśli masz dość pracy w korporacji, szukasz dobrego pracodawcy dla którego najważniejsi są pracownicy do tego w codziennej pracy chciałbyś mieć kontakt z Klientami, doradzać im i dbać o pozytywny odbiór marki – właśnie Ciebie szukamy!

 

Dołącz do nas i zostań Specjalistą ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim! :)

 

Do głównych obowiązków należeć będą:

  • załatwianie wszystkich spraw na świecie w języku niemieckim

w tym również:

  • kontakt z Klientami i kontrahentami w języku niemieckim (głównie pisany ~ 80%)
  • opieka nad składanymi zamówieniami (przyjmowanie i nadzór nad ich realizacją)
  • dbanie o formę stylistyczną prezentowanych na stronie opisów produktów
  • wykonywanie tłumaczeń drobnych tekstów na potrzeby firmy
  • utrzymywanie ścisłej współpracy z innymi działami w firmie

 

Nie sprzedajesz produktów, połączenia tel. są przede wszystkim przychodzące! :)

Czego szukamy u kandydatów?

  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (język mówiony i pisany),
  • umiejętności nawiązywania dobrych relacji i pracy w zespole,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • nie wymagamy doświadczenia w komercyjnej obsłudze klienta! :)

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • świetną atmosferę i komfortowe warunki pracy,
  • prywatną opiekę medyczną, multisport, ubezpieczenie na życie,
  • super biuro na ul. Kalwaryjskiej w Krakowie,
  • fantastycznych ludzi w niewielkim zespole,
  • możliwość używania języka niemieckiego w pracy codziennej,
  • pyszną kawę, strefę relaksu, integracje i cotygodniową dawkę witamin dzięki owocowym wtorkom! :)
opis
Nie wahaj się - dołącz do nas! :)
Sklep Świat Baterii powstał w 2008 roku jako odpowiedź na rosnącą potrzebę mobilności. Od początku istnienia sklepu naszym celem jest ułatwienie funkcjonowania w zdominowanym przez urządzenia przenośne świecie i ciągłe dostarczanie im Świeżej Energii! Tworzymy sklep, który jest przyjazny dla Klientów oraz znaną na świecie markę Green Cell. Każdego dnia dzięki bateriom i ładowarkom przywracamy do życia setki urządzeń od laptopów po drony i roboty myjące. Jesteśmy wielbicielami energetycznej niezależności i pasjonatami najnowszych rozwiązań technologicznych, dlatego oferujemy też szereg innego typu gadżetów z których sami lubimy korzystać. Poszukujemy osób, które będą razem z nami współtworzyły tę ciągle trwającą mobilną rewolucję i rozwijały sklep Świat Baterii oraz markę Green Cell.
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

Obecnie poszukujemy osób, które wzmocnią Zespół Obsługi Klienta Zagranicznego. Jeśli masz dość pracy w korporacji, szukasz dobrego pracodawcy dla którego najważniejsi są pracownicy do tego w codziennej pracy chciałbyś mieć kontakt z Klientami, doradzać im i dbać o pozytywny odbiór marki – właśnie Ciebie szukamy!

 

Dołącz do nas i zostań Specjalistą ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim! :)

 

Do głównych obowiązków należeć będą:

  • załatwianie wszystkich spraw na świecie w języku niemieckim

w tym również:

  • kontakt z Klientami i kontrahentami w języku niemieckim (głównie pisany ~ 80%)
  • opieka nad składanymi zamówieniami (przyjmowanie i nadzór nad ich realizacją)
  • dbanie o formę stylistyczną prezentowanych na stronie opisów produktów
  • wykonywanie tłumaczeń drobnych tekstów na potrzeby firmy
  • utrzymywanie ścisłej współpracy z innymi działami w firmie

 

Nie sprzedajesz produktów, połączenia tel. są przede wszystkim przychodzące! :)

Czego szukamy u kandydatów?

  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (język mówiony i pisany),
  • umiejętności nawiązywania dobrych relacji i pracy w zespole,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • nie wymagamy doświadczenia w komercyjnej obsłudze klienta! :)

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • świetną atmosferę i komfortowe warunki pracy,
  • prywatną opiekę medyczną, multisport, ubezpieczenie na życie,
  • super biuro na ul. Kalwaryjskiej w Krakowie,
  • fantastycznych ludzi w niewielkim zespole,
  • możliwość używania języka niemieckiego w pracy codziennej,
  • pyszną kawę, strefę relaksu, integracje i cotygodniową dawkę witamin dzięki owocowym wtorkom! :)
Nie wahaj się - dołącz do nas! :)

Ogłoszenie archiwalne