Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

Specjalista ds. obsługi klienta w języku niemieckim

OMNITEL2018 sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 1 dzień
    do: 12 sie 2020
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista

OMNITEL2018 sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta w języku niemieckim

Miejsce pracy: Wrocław

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • koordynowanie działań między działem technicznym a klientem,
  • przyjmowanie zleceń telefonicznych i mailowych,
  • wysyłanie zleceń do techników przez wewnętrzny system firmy,
  • stały kontakt z klientami i technikami,
  • tworzenie i weryfikacja tras techników wykonujących zlecenia,
  • kontrola realizacji zaplanowanych zleceń i ich podziału na trasy.

Nie prowadzimy sprzedaży ani pozyskiwania nowych klientów. Kontaktujemy się wyłącznie z klientami, którzy korzystają z usług naszych kontrahentów.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie,
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • Pełna dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym. (Minimum 20 godzin w tygodniu),
  • Zaangażowanie w wykonywaną prace oraz myślenie ukierunkowane na rozwiązanie problemu,
  • Umiejętność samodzielniej pracy po przejściu podstawowego szkolenia,

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie,
  • Możliwość rozwoju i zdobycia lub poszerzenia posiadanego doświadczenia,
  • Stały kontakt z językiem niemieckim,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i premie,
  • Opiekę medyczną w Medicover.


Specjalista ds. obsługi klienta w języku niemieckim

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • koordynowanie działań między działem technicznym a klientem,
  • przyjmowanie zleceń telefonicznych i mailowych,
  • wysyłanie zleceń do techników przez wewnętrzny system firmy,
  • stały kontakt z klientami i technikami,
  • tworzenie i weryfikacja tras techników wykonujących zlecenia,
  • kontrola realizacji zaplanowanych zleceń i ich podziału na trasy.

Nie prowadzimy sprzedaży ani pozyskiwania nowych klientów. Kontaktujemy się wyłącznie z klientami, którzy korzystają z usług naszych kontrahentów.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie,
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • Pełna dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym. (Minimum 20 godzin w tygodniu),
  • Zaangażowanie w wykonywaną prace oraz myślenie ukierunkowane na rozwiązanie problemu,
  • Umiejętność samodzielniej pracy po przejściu podstawowego szkolenia,

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie,
  • Możliwość rozwoju i zdobycia lub poszerzenia posiadanego doświadczenia,
  • Stały kontakt z językiem niemieckim,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i premie,
  • Opiekę medyczną w Medicover.

Ogłoszenie archiwalne