Specjalista ds. obsługi klienta w języku słowackim

Teleperformance Polska

5 0005 400 brutto / mies.
  • opolskie

    opolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowa obsługa klienta biznesowego z rynku słowackiego w zakresie rozwiązywania problemów związanych z umieszczeniem jego produktów na znanej platformie zakupowej czyli np problemy z rejestracją konta, logowaniem, metodami płatności itp.

  • kontakt głównie mailowy, ale i telefoniczny,

  • dbałość o najwyższą jakość procesów.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka słowackiego (C1/C2),

  • komunikatywna znajomość angielskiego (A2/B1),

  • obsługa komputera; umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,

  • dyspozycyjność do pracy na pełen etat,

  • pozytywne nastawienie, empatia, zaangażowanie i chęć rozwoju swoich kompetencji.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

  • kursy językowe

Ready to kick start your career?

Great.

Ready to kick start it with us?

Even better.

We keep the world moving, providing trusted backup solutions to 82% of Fortune 500 companies. And we do it together, as an inclusive, diverse team.

Explore our opportunities across the Sales spectrum and discover a place for you.

Let’s connect!

Teleperformance Polska

Teleperformance is the global leader in advanced experience management for customers and citizens around the world.

Focused on delivering exceptional business services, we provide an integrated, OneOffice approach through: customer experience management, back-office services, and business process optimization. This end-to-end solution portfolio helps companies achieve business efficiencies and improve customer loyalty by balancing high-tech solutions with a high-touch, human-centric approach.

Teleperformance Poland has been present on the Polish market for over 25 years. We operate from 4 sites located in Warsaw, Katowice and Cracow.

We are a group of 1,700 passionate people, citizens of over 55 different countries, serving in 20 different languages.

Join us today!

Przewiń do profilu firmy