Ta oferta pracy jest nieaktualna od 197 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2017-12-08

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Meblobranie.pl to dynamicznie rozwijający się sklep internetowy oferujący meble i elementy wyposażenia wnętrz. Pokazujemy, że zakup tak trudnych i wyjątkowych produktów jak meble przez Internet jest możliwy! Jesteśmy liderem w internetowej sprzedaży mebli i akcesoriów ogrodowych, intensywnie rozwijając kategorie produktów przeznaczonych do domu i biura.

    Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

    Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref: BOK/XII/2017

    Codzienna praca polegać będzie na telefonicznym i mailowym kontakcie z klientami. Do Twoich obowiązków należeć będzie udzielanie informacji o już złożonych zamówieniach, przyjmowanie nowych, oraz doradztwo i wsparcie klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych. 

    Praca w biurze obsługi klienta gwarantuje poznanie od postaw wszystkich procesów funkcjonowania nowoczesnego sklepu internetowego. Osoby zaangażowane i chętne do nauki powinny naturalnie rozwinąć się w kierunku „category managera” odpowiedzialnego za wybrane grupy produktowe.


    Kluczowe zadania:

    • bieżący kontakt z klientami - telefoniczny i mailowy
    • weryfikacja informacji o już złożonych zamówieniach 
    • udzielanie informacji o produktach, wyjaśnianie wątpliwości klientów
    • przyjmowanie i bieżąca obsługa zamówień

    Co oferujemy:

    • pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli (dla studentów możliwość ustalenia elastycznego grafiku pracy)
    • wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków i posiadanych umiejętności
    • okazję do zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat e-Gazeli Biznesu 2015, 2016, 2017, Gazeli Biznesu 2016)
    • możliwość rozwoju z kierunku product/category managera

    Wymagania

    • bardzo dobre zdolności komunikacyjne - jasne przekazywanie ważnych informacji
    • swoboda prowadzenia rozmów telefonicznych
    • swoboda w pracy z komputerem - pakiet Office, email
    • umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w internecie
    • zainteresowanie branżą "Dom i Ogród"
    • doświadczenie w pracy w sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem
    Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać klikając w przycisk aplikowania.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez [nazwa firmy] moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez [nazwa firmy] moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.