Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 08.12.2017
  • Ważna jeszcze 23 dni (do 07.01.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Meblobranie.pl to dynamicznie rozwijający się sklep internetowy oferujący meble i elementy wyposażenia wnętrz. Pokazujemy, że zakup tak trudnych i wyjątkowych produktów jak meble przez Internet jest możliwy! Jesteśmy liderem w internetowej sprzedaży mebli i akcesoriów ogrodowych, intensywnie rozwijając kategorie produktów przeznaczonych do domu i biura.

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref: BOK/XII/2017

Codzienna praca polegać będzie na telefonicznym i mailowym kontakcie z klientami. Do Twoich obowiązków należeć będzie udzielanie informacji o już złożonych zamówieniach, przyjmowanie nowych, oraz doradztwo i wsparcie klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych. 

Praca w biurze obsługi klienta gwarantuje poznanie od postaw wszystkich procesów funkcjonowania nowoczesnego sklepu internetowego. Osoby zaangażowane i chętne do nauki powinny naturalnie rozwinąć się w kierunku „category managera” odpowiedzialnego za wybrane grupy produktowe.


Kluczowe zadania:

  • bieżący kontakt z klientami - telefoniczny i mailowy
  • weryfikacja informacji o już złożonych zamówieniach 
  • udzielanie informacji o produktach, wyjaśnianie wątpliwości klientów
  • przyjmowanie i bieżąca obsługa zamówień

Co oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze czasu w biurze w Warszawie na Woli (dla studentów możliwość ustalenia elastycznego grafiku pracy)
  • wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków i posiadanych umiejętności
  • okazję do zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce (członek Izby Gospodarki Elektronicznej, laureat e-Gazeli Biznesu 2015, 2016, 2017, Gazeli Biznesu 2016)
  • możliwość rozwoju z kierunku product/category managera

Wymagania

  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne - jasne przekazywanie ważnych informacji
  • swoboda prowadzenia rozmów telefonicznych
  • swoboda w pracy z komputerem - pakiet Office, email
  • umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w internecie
  • zainteresowanie branżą "Dom i Ogród"
  • doświadczenie w pracy w sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem
Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać klikając w przycisk aplikowania.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się