Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Logistycznej Obsługi Klienta

Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z.o.oO firmie

  • Błonie

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Specjalista

Teva Pharmaceuticals Poland Sp. z o.o.

Poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Logistycznej Obsługi Klienta

Pion Komercyjnego Łańcucha Dostaw
Miejsce pracy:
Błonie k/Warszawy

Teva jest wiodącą na świecie firmą farmaceutyczną. Należy do pierwszej dziesiątki firm farmaceutycznych świata. W 60 krajach świata, 73 fabryki Teva produkują ponad 70 miliardów tabletek rocznie. Firma koncentruje się na zwiększaniu dostępu do wysokiej jakości opieki zdrowotnej poprzez rozwój, produkcję i wprowadzanie do obrotu leków generycznych, innowacyjnych, specjalistycznych i substancji czynnych - w przystępnych cenach.  Teva w Polsce jest 5-tą pod względem wielkości obrotów firmą farmaceutyczną. W dwóch zakładach produkcyjnych w Krakowie i Kutnie, Teva produkuje 4 miliardy tabletek rocznie zapewniając najszerszą w kraju ofertę ponad 500 preparatów, będąc jednocześnie drugim pod względem liczby opakowań dostawcą leków. Co minutę leki Teva zażywa 145 pacjentów.  Teva posiada w swoim portfolio antybiotyki, leki stosowane w cukrzycy, osteoporozie, zaburzeniach ośrodkowego układu nerwowego, chorobach urologicznych,  serca, układu oddechowego, transplantologii i leczeniu nowotworów. Teva jest też wiodącym dostawcą produktów dostępnych bez recepty w tym takich marek jak Hepatil, Flegamina, Vibovit czy Aviomarin oraz w ramach partnerstwa biznesowego marki Vicks.

W chwili obecnej, do Zespołu Logistycznej Obsługi Klienta poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za monitorowanie zapasów w Centrum Dystrybucyjnym TEVA, koordynację terminowych dostaw poprzez efektywną komunikację z klientami, kierowcami oraz operatorem logistycznym, a także za optymalizację kosztów transportu.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało (między innymi):

  • komunikacja z klientami, kierowcami oraz operatorem logistycznym
  • codzienny monitoring zleceń transportowych;
  • organizowanie dostaw do klientów, dbałość o jakość, terminowość dostaw;
  • nadzór nad dokumentacją logistyczno-transportową;
  • optymalizacja kosztów transportu;
  • koordynowanie procesów zwrotów produktów z rynku;
  • monitoring struktury i poziomu zapasów w Centrum Dystrybucyjnym;
  • aktualizacja cenników.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane: Ekonomia/ Logistyka/ Zarządzanie);
  • doświadczenia w pracy w Dziale Obsługi Klienta (1-3 lata) oraz doświadczenia w pracy w Dziale Logistyki (1-2 lata);
  • doświadczenia w planowaniu dostaw lub logistyce w zakresie obsługi zwrotów produktów, gospodarki magazynowej;
  • doświadczenia w pracy z klientami;
  • doskonałych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, wysokiej kultury  osobistej;
  • zaangażowania oraz silnego nastawienia na klienta;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • otwartości na zmiany oraz umiejętności poszukiwania rozwiązań;
  • doskonałej organizacji pracy oraz umiejętności pracy pod presją czasu;
  • umiejętności obsługi komputera (Microsoft Office);
  • znajomość aplikacji Oracle lub SAP jako atut;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie mile widziana.

W zamian oferujemy ciekawą i odpowiedzialną pracę, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, konkurencyjne wynagrodzenie wraz z systemem motywacyjnym oraz pakiet świadczeń socjalnych.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji, zawierającej CV i list motywacyjny, w terminie 30 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia klikając przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.

Na aplikacji prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie przepisami ustawy z dnia 28.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101 Poz. 926 z póź. zm.). 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Teva Pharmaceuticals Poland Sp. z o.o.

Poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Logistycznej Obsługi Klienta

Pion Komercyjnego Łańcucha Dostaw
Miejsce pracy:
Błonie k/Warszawy

Teva jest wiodącą na świecie firmą farmaceutyczną. Należy do pierwszej dziesiątki firm farmaceutycznych świata. W 60 krajach świata, 73 fabryki Teva produkują ponad 70 miliardów tabletek rocznie. Firma koncentruje się na zwiększaniu dostępu do wysokiej jakości opieki zdrowotnej poprzez rozwój, produkcję i wprowadzanie do obrotu leków generycznych, innowacyjnych, specjalistycznych i substancji czynnych - w przystępnych cenach.  Teva w Polsce jest 5-tą pod względem wielkości obrotów firmą farmaceutyczną. W dwóch zakładach produkcyjnych w Krakowie i Kutnie, Teva produkuje 4 miliardy tabletek rocznie zapewniając najszerszą w kraju ofertę ponad 500 preparatów, będąc jednocześnie drugim pod względem liczby opakowań dostawcą leków. Co minutę leki Teva zażywa 145 pacjentów.  Teva posiada w swoim portfolio antybiotyki, leki stosowane w cukrzycy, osteoporozie, zaburzeniach ośrodkowego układu nerwowego, chorobach urologicznych,  serca, układu oddechowego, transplantologii i leczeniu nowotworów. Teva jest też wiodącym dostawcą produktów dostępnych bez recepty w tym takich marek jak Hepatil, Flegamina, Vibovit czy Aviomarin oraz w ramach partnerstwa biznesowego marki Vicks.

W chwili obecnej, do Zespołu Logistycznej Obsługi Klienta poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za monitorowanie zapasów w Centrum Dystrybucyjnym TEVA, koordynację terminowych dostaw poprzez efektywną komunikację z klientami, kierowcami oraz operatorem logistycznym, a także za optymalizację kosztów transportu.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało (między innymi):

  • komunikacja z klientami, kierowcami oraz operatorem logistycznym
  • codzienny monitoring zleceń transportowych;
  • organizowanie dostaw do klientów, dbałość o jakość, terminowość dostaw;
  • nadzór nad dokumentacją logistyczno-transportową;
  • optymalizacja kosztów transportu;
  • koordynowanie procesów zwrotów produktów z rynku;
  • monitoring struktury i poziomu zapasów w Centrum Dystrybucyjnym;
  • aktualizacja cenników.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane: Ekonomia/ Logistyka/ Zarządzanie);
  • doświadczenia w pracy w Dziale Obsługi Klienta (1-3 lata) oraz doświadczenia w pracy w Dziale Logistyki (1-2 lata);
  • doświadczenia w planowaniu dostaw lub logistyce w zakresie obsługi zwrotów produktów, gospodarki magazynowej;
  • doświadczenia w pracy z klientami;
  • doskonałych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, wysokiej kultury  osobistej;
  • zaangażowania oraz silnego nastawienia na klienta;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • otwartości na zmiany oraz umiejętności poszukiwania rozwiązań;
  • doskonałej organizacji pracy oraz umiejętności pracy pod presją czasu;
  • umiejętności obsługi komputera (Microsoft Office);
  • znajomość aplikacji Oracle lub SAP jako atut;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie mile widziana.

W zamian oferujemy ciekawą i odpowiedzialną pracę, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, konkurencyjne wynagrodzenie wraz z systemem motywacyjnym oraz pakiet świadczeń socjalnych.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji, zawierającej CV i list motywacyjny, w terminie 30 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia klikając przycisk APLIKUJ na dole ogłoszenia.

Na aplikacji prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie przepisami ustawy z dnia 28.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101 Poz. 926 z póź. zm.). 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy