Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

ZENTIVA POLSKA SP. Z O.OO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Zentiva jest wiodącą europejską firmą farmaceutyczną, której korzenie sięgają XV wieku. Dysponuje bogatą ofert leków generycznych oraz OTC, zapewniając dostęp do produktów leczniczych w kilkunastu kluczowych obszarach terapeutycznych. Z siedzibą główną w Pradze, swoim zasięgiem obejmuje kilkadziesiąt rynków i zatrudnia ponad 4 tysiące pracowników.

Misją Zentivy jest umożliwianie pacjentom stałego dostępu do przystępnych cenowo, bezpiecznych, skutecznych, wysokiej jakości leków. Zakłady produkcyjne firmy w Pradze, Bukareszcie i Ankleshwar działają zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa, współpracują z partnerami, produkując i dystrybuując ponad 13 mld tabletek rocznie.

W Polsce Zentiva jest obecna od 2003 roku, będąc zaufanym partnerem pacjentów, środowisk medycznych i całego rynku farmaceutycznego. Obszary terapeutyczne firmy obejmują m.in. choroby sercowo-naczyniowe, choroby ośrodkowego układu nerwowego, choroby układu pokarmowego, choroby układu oddechowego, leki przeciwbólowe i przeciwzapalne oraz choroby układu moczowego.

 

Grupa Zentiva w Polsce liczy ponad 300 osób zatrudnionych w dwóch spółkach: Zentiva Polska Sp. z o.o. oraz Alvogen Pharma Sp. z o.o. Naszym pracownikom zapewniamy atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwości rozwoju zawodowego w wielu obszarach naszej działalności i zaangażowania w bardzo ciekawe projekty biznesowe oraz doskonałą atmosferę pracy.

 

Więcej informacji o firmie na www.zentiva.pl.

­­­

­­­

 

Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Umowa o pracę: zastępstwo na okres 15 miesięcy
miejsce pracy: biuro Warszawa
Kluczowym celem realizowanym na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta jest pełnienie roli bezpośredniego punktu kontaktowego dla klientów oraz zapewnienie, że codzienne działania związane z zamówieniami są wykonywane w sposób dokładny i terminowy oraz zgodnie z obecnymi standardami biznesowymi.

 

Główne zadania:

  • Wprowadzanie i nadzorowanie procesu realizacji zamówień
  • Weryfikacja poprawności zamówienia w systemie i wszystkich niezbędnych dokumentów
  • Zapewnianie najwyższego standardu obsługi klienta w zakresie informacji o statusie zamówienia, terminie dostawy i dostępność produktów
  • Zarządzanie procesem reklamacyjnym we współpracy z innymi działami i operatorem logistycznym
  • Rozliczanie ofert promocyjnych oraz przetargowych
  • Wprowadzanie usprawnień oraz wykonywanie testów w systemie SAP w obszarze Obsługi Klienta
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość programu SAP
  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 1 roczne doświadczenie zawodowe w Dziale Obsługi Klienta
  • Doświadczenie w nadzorowaniu procesu reklamacyjnego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office [Excel]
  • Dobra organizacja czasu pracy, samodzielność i umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność adoptowania się do zmian
  • Sumienność, dokładność z naciskiem na dbałość o szczegóły 
  • Doskonałe umiejętności nawiązywania relacji z Klientami
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość przepisów DPD oraz Prawa Farmaceutycznego

Oferujemy: 

  • Wyjątkowi
    ludzie
  • Przejrzyste zasady i wartości
  • Profesjonalne szkolenia
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Odpowiednie narzędzia pracy (komputer, telefon)
  • Opieka medyczna LuxMed
  • Karta
    Multisport
  • Świadczenia
    socjalne
  • PPE (Pracowniczy Program Emerytalny)
  • Oferta kulturalna
  • Ścieżki karier
  • Ubezpieczenie grupowe NNW i dobrowolne na życie

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy