Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

CWS-boco Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Dzięki innowacyjnym, zrównoważonym i cyfrowym rozwiązaniom wynajmu, CWS przyczynia się do zdrowszego i bezpieczniejszego jutra. Portfolio CWS jest podzielone na produkty i usługi z zakresu higieny i czystości w miejscu pracy, odzieży roboczej, bezpieczeństwa przeciwpożarowego i cleanrooms. Od kwietnia 2019 roku wszystkie obszary usług firmy działają pod nazwą CWS, która jest marką CWS-boco International GmbH i jej spółek zależnych. Grupa zatrudnia obecnie około 10600 osób w 16 krajach. W 2018 roku firma wygenerowała obrót w wysokości 1141 mln euro. CWS-boco International GmbH i jej spółki zależne są w całości własnością Franz Haniel & Cie. GmbH.

Więcej informacji można znaleźć na stronie cws.com

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Zakres obowiązków:

  • Terminowa realizacja spraw dotyczących obsługi klienta
  • Realizacja wyznaczonych wskaźników jakości obsługi klienta
  • Kontakt telefoniczny z Klientami
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientem
  • Współpraca z innymi działami firmy

Czego oczekujemy:

  • Dobrej znajomości pakietu MS Office – w tym Excel (warunek konieczny)
  • Doświadczenia na stanowisku związanym z kontaktem z klientem
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Zdolności analitycznych
  • Doskonałej organizacji pracy
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Zaangażowania

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w tym motywujący system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet socjalny

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy