Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Atos PolskaO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa zgłoszeń wpływających kanałami: telefon, email, strona (wyłącznie ruch przychodzący).

  • Rejestracja zgłoszeń i dalsze ich procesowanie w odpowiednich systemach.

  • Odpowiadanie na zapytania klientów.

  • Monitoring zgłoszeń.

  • Nawiązywanie, podtrzymywanie dobrych relacji oraz dbanie o satysfakcję Klientów.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta – bezpośredniej lub telefonicznej (doświadczenie w pracy w contact center będzie dużym atutem).

  • Profesjonalne podejście do pracy.

  • Pozytywne nastawienie, umiejętność pracy w zespole.

  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.

  • Dobra znajomość języka angielskiego.

  • Dyspozycyjność, gotowość do pracy w systemie zmianowym (24\7\365).

To oferujemy

  • Pracę dla marki uznanej na całym świecie, obecnej w 73 krajach.

  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole wspierających się specjalistów.

  • Realizowanie zawodowych wyzwań w firmie z certyfikatem Great Place to Work.

  • Możliwość pracy przy użyciu najnowszych technologii.

  • Dostęp do programów szkoleniowych na platformie e-learningowej.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • elastyczny czas pracy

  • strefa relaksu

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • Dofinansowanie Twojej pasji

  • Dofinansowanie do karty sportowej

  • Świętowanie wyjątkowych dni

Twój przyszły zespół

Liczba osób w zespole: dynamicznie rozwijający się kilkuosobowy zespół

Tak pracujemy:

• Możliwość obsługi wielu projektów

• Pracujesz dla kilku sektorów rynku

Skład zespołu:

• Konsultanci

• Lider Zespołu

• Project Manager