Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Alphabet Polska Fleet Management Sp. z o.o. O firmie

  • Wołoska 22, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • umowa na zastępstwo
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Alphabet Polska Fleet Management Sp. z o.o.

Wołoska 22

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa klientów drogą mailową i telefoniczną;

  • Zapewnienie prawidłowej, profesjonalnej obsługi w zakresie otrzymanych zapytań;

  • Bieżąca współpraca z Działami Operacyjnymi, Departamentem Sprzedaży i Księgowości;

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Nasze wymagania

  • Co najmniej 2- letnie doświadczenie w obsłudze klienta;

  • Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjnie w mowie i w piśmie;

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

  • Dobra znajomość MS Excel i Windows;

  • Umiejętność pracy pod presją czasu;

  • Umiejętność oceny istotności zadań oraz samodzielnej pracy;

  • Znajomość branży leasingowej i CFM będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • Umowę na zastępstwo (outsourcing);

  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole;

  • Przyjazną i inspirującą atmosferę;

  • Możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych;

  • Stabilne warunki pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • kawa / herbata

Alphabet Polska Fleet Management Sp. z o.o.

Alphabet jest jedną z pięciu największych europejskich firm, zajmujących się finansowaniem i zarządzaniem flotami pojazdów wszystkich marek. Firma powstała w 1997 roku i należy do Grupy BMW. W portfolio ma łącznie ponad 720.000 samochodów na 31 rynkach.

W Polsce Alphabet istnieje od roku 2001 i zarządza flotą ponad 17.000 aut.

Przewiń do profilu firmy