Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

AZAGroup S.AO firmie

  • aleja Wyścigowa 6, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

AZAGroup S.A

aleja Wyścigowa 6

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa klienta sklepu internetowego poprzez: infolinię (połączenia przychodzące), chat na stronie internetowej sklepu, email,

  • Odpowiadanie na zapytania Klientów dotyczące zamówień, produktów dostępnych na naszej stronie internetowej, realizacji zamówienia, pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniem/płatnością, itp.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta – bezpośredniej lub telefonicznej (doświadczenie w pracy w call center będzie dużym atutem),

  • Profesjonalne podejście do pracy – oczekujemy, że każdy klient będzie dla Ciebie ważny i każdemu postarasz się pomóc z takim samym zaangażowaniem,

  • Pozytywne nastawienie, życzliwość,

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego – sporadyczny kontakt z anglojęzycznymi klientami.

To oferujemy

  • Solidne szkolenie wprowadzające, dzięki któremu bardzo dokładnie poznasz nasze systemy CRM i pełen proces realizacji zamówienia,

  • Pełne wsparcie zespołu od pierwszego dnia pracy,

  • Pracę zmianową od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00 (grafik ustalamy indywidualnie, zmiany po 8 lub 10 godzin do wyboru),

  • Pracę zdalną po wdrożeniu w obowiązki, docelowo tryb pracy łączony (stacjonarnie + zdalnie)

  • Pakiet benefitów (opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, imprezy integracyjne po zakończeniu pandemii, rabaty na nasze produkty).

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • wyprawka dla dziecka

  • inicjatywy dobroczynne

  • Multsport

AZAGroup S.A

AZAGroup jest firmą z branży e-commerce prowadzącą sklepy z obuwiem i odzieżą Born2be, Renee oraz Multu w Polsce i zagranicą.

Podstawą rozwoju naszej firmy jest zmiana. Nasz sukces opiera się na tym, że potrafimy się uczyć i chcemy eksperymentować. Budujemy i sprawdzamy efekty kolejnych projektów. Tworzymy nowe rozwiązania i udoskonalamy istniejące.

Napędem dla naszego rozwoju są otwarci, pełni zapału ludzie. Obecnie AZATeam liczy ponad 200 osób pracujących w działach IT, e-commerce, produktu, marketingu, w logistyce czy Biurze Obsługi Klienta.

Przewiń do profilu firmy