Oferta pracy
DS/10/2021/LDZ/CS

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ____________________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Specjalista ds. obsługi Klienta

Adecco Poland Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie

  • ważna jeszcze 9 dni
    do: 31 paź 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: DS/10/2021/LDZ/CS
Zakres obowiązków:
  • Udzielenie wsparcia i pomocy klientom za pośrednictwem czatu, rozmów telefonicznych i poczty e-mail, przy użyciu aktualnych narzędzi (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Realizacja wewnętrznych procesów dotyczących spraw takich jak: wycofanie produktów, kontrola oszustw, generowanie kodów rabatowych, grupowanie biletów
  • Zgłaszanie wszelkich błędów związanych z narzędziami lub aplikacjami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
  • Doświadczenie na podobnych stanowiskach (do 1 roku) w firmach B2B lub B2C;
  • Biegła znajomość pakietu Office (w szczególności Excel);
  • Dostępność do pracy na zmiany (8-16, 14-22), dni weekendowe, a czasami święta
  • Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Nastawienie na Klienta, komunikatywność

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie zawieraną bezpośrednio z Naszym Klientem, z możliwością przejścia na umowę o pracę
  • Realny wpływ na grafik pracy ustalany przez przełożonego
  • Duże możliwości rozwoju (start – up)
  • Praca w formie Home Office, następnie częściowo w warszawskim biurze
  • Wynagrodzenie zasadnicze + premie za wyniki
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, zniżka na zakupy internetowe firmy, elastyczne warunki pracy)

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Specjalista ds. obsługi KlientaNumer ref.: DS/10/2021/LDZ/CS
Zakres obowiązków:
  • Udzielenie wsparcia i pomocy klientom za pośrednictwem czatu, rozmów telefonicznych i poczty e-mail, przy użyciu aktualnych narzędzi (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Realizacja wewnętrznych procesów dotyczących spraw takich jak: wycofanie produktów, kontrola oszustw, generowanie kodów rabatowych, grupowanie biletów
  • Zgłaszanie wszelkich błędów związanych z narzędziami lub aplikacjami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
  • Doświadczenie na podobnych stanowiskach (do 1 roku) w firmach B2B lub B2C;
  • Biegła znajomość pakietu Office (w szczególności Excel);
  • Dostępność do pracy na zmiany (8-16, 14-22), dni weekendowe, a czasami święta
  • Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Nastawienie na Klienta, komunikatywność

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie zawieraną bezpośrednio z Naszym Klientem, z możliwością przejścia na umowę o pracę
  • Realny wpływ na grafik pracy ustalany przez przełożonego
  • Duże możliwości rozwoju (start – up)
  • Praca w formie Home Office, następnie częściowo w warszawskim biurze
  • Wynagrodzenie zasadnicze + premie za wyniki
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, zniżka na zakupy internetowe firmy, elastyczne warunki pracy)

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne