Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Będziesz prowadzić wymagające rozmowy z klientami (drogą telefoniczną i mailową) - klienci dzwonią z różnymi pytaniami - uwierz na słowo (a może wkrótce sam zobaczysz 😉)

  • Będziesz szkolić (online) klientów z produktu, który ułatwia ich codzienną pracę - będziesz dzielić się wiedzą o tym, jak najlepiej wykorzystywać produkt do osiągania celów biznesowych swoich klientów. Staniesz się ekspertem w zakresie dbania o wizerunek lekarza w sieci

  • Skupisz się na budowaniu biznesowych relacji - po jakimś czasie będziesz wiedzieć jak dokładnie działają nasi klienci to tego stopnia, że doskonale będziesz wiedzieć czego potrzebują i co możesz im zaproponować.

  • Weźmiesz udział w dodatkowych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty na podstawie zebranego od klientów feedbacku, będziesz mieć możliwość wykorzystania swojej kreatywności

  • A na koniec sprawdzisz, co się udało, a co mogło pójść lepiej. Mamy kontrolę nad własną pracą i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać produkt, ale również obsługę klienta

Nasze wymagania

  • masz już pierwsze doświadczenia w pracy z klientem (nawet rok jest już dla nas ok! Jeśli miałaś/eś do czynienia z reklamacjami, windykacją i innymi trudnymi tematami - będzie idealnie!)

  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (jesteśmy międzynarodową firmą, pracujemy na zagranicznych systemach, ale przede wszystkim komunikujemy się z innymi oddziałami DocPlannera)

  • pasja do pracy z klientami - jedną z naszych wartości firmowych jest "do what You love", więc szukamy osób, których pasją zawodową jest kontakt z drugim człowiekiem i chęć niesienia mu pomocy

  • nastawienie na realizację celów – są one SMART i motywują nas do pracy na najwyższym poziomie

  • odporność na stres - nasi klienci to wspaniali ludzie, ale też bardzo wymagający

To oferujemy

  • 3000 zł netto podstawy

  • premie miesięczne do 800 - 1000 zł netto w zależności od realizacji targetów - pracujemy na celach nie tylko ilościowych, ale i jakościowych

  • umowę o pracę (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony)

  • praca od poniedziałku do piątku w trybie zmianowym (zaczynamy pracę 8-10) w systemie hybrydowym (2 dni w biurze, 3 dni zdalnie)

  • opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej poczytaj o tym tutaj

  • bezpłatne zajęcia z j. angielskiego

  • ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium

  • bezstresowy okres wdrożenia - masa szkoleń i warsztatów (brzmi banalnie, ale naprawdę tak jest!)

  • realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, mamy jasne ścieżki rozwoju, a przede wszystkim realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

Poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który wesprze dział Customer Success. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów w kontakcie z lekarzami, a lekarzy wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie.

Customer Success to zespół, którzy realnie troszczy się o swoich klientów. Oferujemy produkt, który upraszcza zarządzanie gabinetem i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów, dlatego praca z nim jest taka przyjemna!

Przewiń do profilu firmy

Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:

  • People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :-)

  • Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności, bo u nas każdy Opiekun ma pod swoimi skrzydłami portfel klientów, z którymi buduje relacje, wspiera i doradza według własnego pomysłu.

  • Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :) Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!