Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Adecco Poland Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
  • rekrutacja zdalna

Dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obowiązki:

  • Udzielenie wsparcia i pomocy klientom za pośrednictwem czatu, rozmów telefonicznych i poczty e-mail, przy użyciu aktualnych narzędzi (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Realizacja wewnętrznych procesów dotyczących spraw takich jak:  wycofanie produktów, kontrola oszustw, generowanie kodów rabatowych, grupowanie biletów
  • Zgłaszanie wszelkich błędy związane z naszymi narzędziami lub aplikacjami

Profil kandydata:

  • Doświadczenie na podobnych stanowiskach (do 1 roku) w firmach B2B lub B2C;
  • Biegła znajomość pakietu Office (w szczególności Excel);
  • Dostępność do pracy w trybie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00-22:00
  • Biegła znajomość języka polskiego i znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

Oferujemy:

  • Na początek zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, następnie na podstawie umowy o pracę, bezpośrednio u Klienta
  • Wynagrodzenie do 4500 brutto/miesięcznie
  • Benefity: Karta Multisport, zniżka na firmowe usługi
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę hybrydową (1 dzień w biurze)
  • Sprzęt służbowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne