Specjalista ds. Obsługi Klienta
Adecco Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Młodszy specjalista (Junior)
- rekrutacja zdalna
Dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obowiązki:
- Udzielenie wsparcia i pomocy klientom za pośrednictwem czatu, rozmów telefonicznych i poczty e-mail, przy użyciu aktualnych narzędzi (wewnętrznych i zewnętrznych)
- Realizacja wewnętrznych procesów dotyczących spraw takich jak: wycofanie produktów, kontrola oszustw, generowanie kodów rabatowych, grupowanie biletów
- Zgłaszanie wszelkich błędy związane z naszymi narzędziami lub aplikacjami
Profil kandydata:
- Doświadczenie na podobnych stanowiskach (do 1 roku) w firmach B2B lub B2C;
- Biegła znajomość pakietu Office (w szczególności Excel);
- Dostępność do pracy w trybie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00-22:00
- Biegła znajomość języka polskiego i znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Oferujemy:
- Na początek zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, następnie na podstawie umowy o pracę, bezpośrednio u Klienta
- Wynagrodzenie do 4500 brutto/miesięcznie
- Benefity: Karta Multisport, zniżka na firmowe usługi
- Elastyczne godziny pracy
- Pracę hybrydową (1 dzień w biurze)
- Sprzęt służbowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne