Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Devire

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dla naszego Klienta - skandynawskiego lidera produkcji sprzętu AGD. Organizacji wyróżnionej jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy w 2020 roku w plebiscycie TOP Employer Europe.

 

Poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta odpowiedzialnego za zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta korzystającego z produktów firmy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się odbieraniem połączeń przychodzących, prowadzeniem korespondencji mailowej, odpowiadaniem na zapytania, rozwiązywaniem problemów, przedstawianiem oferty firmy oraz zarządzaniem danymi w wewnętrznym systemie.

 

Dobrze odnajdujesz się we współpracy z Klientami, masz pozytywne nastawienie i chcesz rozwijać się w strukturach międzynarodowej organizacji? 

 

Aplikuj i dołącz do naszego zespołu!

 

Nasz Klient zapewnia:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z systemem premiowym,
  • Biuro w świetnej lokalizacji - Rondo Daszyńskiego,
  • Benefity pozapłacowe (min. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki pracownicze),
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16/9-17/10-18,
  • Współpracę w długiej perspektywie z realnymi możliwościami rozwoju i awansu,
  • Pozytywną atmosferę pracy w zgranym zespole.


U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta lub/i sprzedaży (bezpośredniej/telefonicznej),
  • Pozytywne podejście, uśmiech i chęć rozwoju,
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1),
  • Komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Wysoką kulturę osobistą i profesjonalizm.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne