Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Devire
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
- rekrutacja zdalna
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Dla naszego Klienta - skandynawskiego lidera produkcji sprzętu AGD. Organizacji wyróżnionej jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy w 2020 roku w plebiscycie TOP Employer Europe.
Poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta odpowiedzialnego za zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta korzystającego z produktów firmy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się odbieraniem połączeń przychodzących, prowadzeniem korespondencji mailowej, odpowiadaniem na zapytania, rozwiązywaniem problemów, przedstawianiem oferty firmy oraz zarządzaniem danymi w wewnętrznym systemie.
Dobrze odnajdujesz się we współpracy z Klientami, masz pozytywne nastawienie i chcesz rozwijać się w strukturach międzynarodowej organizacji?
Aplikuj i dołącz do naszego zespołu!
Nasz Klient zapewnia:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z systemem premiowym,
- Biuro w świetnej lokalizacji - Rondo Daszyńskiego,
- Benefity pozapłacowe (min. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki pracownicze),
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16/9-17/10-18,
- Współpracę w długiej perspektywie z realnymi możliwościami rozwoju i awansu,
- Pozytywną atmosferę pracy w zgranym zespole.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta lub/i sprzedaży (bezpośredniej/telefonicznej),
- Pozytywne podejście, uśmiech i chęć rozwoju,
- Język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1),
- Komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów,
- Wysoką kulturę osobistą i profesjonalizm.
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)
Ogłoszenie archiwalne