Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

HSK CONSULTING

5 5006 500 brutto / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 4 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

HSK Consulting, lider w dziedzinie rekrutacji, szkoleń i outsourcingu dla naszego klienta - globalnego producenta opon, lidera w opracowywaniu innowacyjnych produktów w branży motoryzacyjnej, w tym opon do pojazdów elektrycznych poszukuje kandydata/-ki do pracy na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta

Twój zakres obowiązków

  • obsługa telefoniczna i mejlowa klientów spółki,

  • obsługa reklamacji,

  • koordynacja wysyłek,

  • współpraca z magazynem, działem handlowym i klientami,

  • praca w systemie SAP (wprowadzanie zamówień, generowanie dokumentów).

Wymagania pracodawcy

  • masz wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,

  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,

  • dobrze znasz środowisko Windows, w szczególności Excel,

  • masz doświadczenie w dziale obsługi klienta, mile widziane doświadczenie w Call Center, zwłaszcza linia przychodząca,

  • masz doświadczenie na stanowiskach backofficowych - administracyjnych,

  • jesteś asertywny i masz umiejętność komunikacji z różnym typem rozmówców,

  • bardzo dobrze komunikujesz się werbalnie i niewerbalnie,

  • organizacja pracy to Twoja mocna strona,

  • jesteś samodzielny i proaktywny w działaniu,

  • umiesz współpracować z zespołem.

Pracodawca oferuje

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • bardzo dobre wynagrodzenie,

  • premię roczną,

  • pracę w biurze, opcjonalnie po wdrożeniu 4 dni biuro, 1 dzień praca zdalna,

  • kupony lunchowe.