Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. obsługi klienta
HSK CONSULTING
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 4 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Rekrutujemy dla
HSK Consulting, lider w dziedzinie rekrutacji, szkoleń i outsourcingu dla naszego klienta - globalnego producenta opon, lidera w opracowywaniu innowacyjnych produktów w branży motoryzacyjnej, w tym opon do pojazdów elektrycznych poszukuje kandydata/-ki do pracy na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta
Twój zakres obowiązków
obsługa telefoniczna i mejlowa klientów spółki,
obsługa reklamacji,
koordynacja wysyłek,
współpraca z magazynem, działem handlowym i klientami,
praca w systemie SAP (wprowadzanie zamówień, generowanie dokumentów).
Wymagania pracodawcy
masz wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,
znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,
dobrze znasz środowisko Windows, w szczególności Excel,
masz doświadczenie w dziale obsługi klienta, mile widziane doświadczenie w Call Center, zwłaszcza linia przychodząca,
masz doświadczenie na stanowiskach backofficowych - administracyjnych,
jesteś asertywny i masz umiejętność komunikacji z różnym typem rozmówców,
bardzo dobrze komunikujesz się werbalnie i niewerbalnie,
organizacja pracy to Twoja mocna strona,
jesteś samodzielny i proaktywny w działaniu,
umiesz współpracować z zespołem.
Pracodawca oferuje
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
bardzo dobre wynagrodzenie,
premię roczną,
pracę w biurze, opcjonalnie po wdrożeniu 4 dni biuro, 1 dzień praca zdalna,
kupony lunchowe.