Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

MAGIC COMMERCE sp. z o.o.

4 0005 000 brutto / mies.
  • ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

MAGIC COMMERCE sp. z o.o.

Nowogrodzka 40

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa zgłoszeń w naszym panelu klienta

  • Obsługa klienta, zarówno reaktywna jak i proaktywna

  • Informowanie zespołu produktowego o błędach lub potrzebnych funkcjach/usprawnieniach dla aplikacji

  • Wsparcie zespołu operacyjnego w rozwoju oferty Amano

  • Dążenie do zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta i szybkiego rozwiązywania bieżących problemów

Nasze wymagania

  • Min. 1 rok doświadczenia zawodowego w podobnej roli, czyli interakcji z klientem

  • Gotowości do pracy zmianowej oraz w weekendy

  • Dużym plusem jest doświadczenie w e-commerce lub aplikacji konsumenckiej

  • Dobrej znajomości trendów online i swobodnego poruszania się w nowych technologiach

  • Pasji i chęci pomocy w rozwiązywaniu problemów

  • Świetnych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych

  • Pozytywnej i zaradnej postawy

  • Biegłej znajomości języka polskiego i angielskiego

To oferujemy

Ponadto jeśli docelowo chcesz rozwijać swoje kompetencje w obszarze Obsługi Klienta oraz masz ambicje na rozwój kompetencji jako lider zespołu zapraszamy do kontaktu.

Zawsze wspieramy rozwój talentów i dajemy pierwszeństwo w promowaniu osób w ramach organizacji.

O nas

Amano jest firmą technologiczną, która pracuje nad zmianą i poprawą doświadczeń po - zakupowych online oraz nad zrewolucjonizowaniem obecnych narzędzi marketingowych dla sklepów internetowych w oparciu o technologie mobilne i AI.

Wierzymy, że technologia potrafi zmieniać naszą codzienność na lepszą. Świadomi potencjału, który tkwi w branży e-commerce, wprowadzamy na rynek innowacyjny produkt. Od kilku miesięcy pracujemy nad aplikacją, która jest aktualnie w fazie testów konsumenckich i na dniach zostanie wprowadzona na rynek.

Budujemy zespół kompetencji wewnątrz naszej organizacji, chcemy stale pracować nad rozwojem naszego produktu i dostosowaniem go do potrzeb konsumentów.

Dołącz do naszego zespołu, jeśli interesują Cię nowe wyzwania i budowa kompleksowych rozwiązań od podstaw!