Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Voice Contact Center Sp. z o.o.

20,8324,50 brutto / godz.
  • Postępu 15, Mokotów, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 2
  • rekrutacja zdalna
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Postępu 15

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • kontakt telefoniczny z klientami

  • akcja wychodząca, pozyskiwanie wstępnie zainteresowanych klientów

  • pomoc w budowaniu sieci partnerskich - branża budowlana

  • dbałość o dobre relacje i kreowaniem pozytywnego wizerunku firmy

Nasze wymagania

  • umiejętność prowadzenia swobodnej rozmowy

  • sprawna obsługa komputera

  • możliwość pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8-16

  • doświadczenie w pracy w call center / sprzedaży lub obsłudze klienta (nie jest to warunek konieczny)

To oferujemy

  • dogodne godziny pracy od poniedziałku do piątku 8-16

  • stawkę bazową w wysokości 20,83zł – 24,50zł brutto za godzinę

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie/zlecenie z zus

  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia na życie

  • bonusy w programie Member Get Member (polecenie kandydata do pracy)

  • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne, ciekawe eventy

  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

  • płatne szkolenie wdrażające

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza, że to praca dla Ciebie! Bardzo nas to cieszy i zachęcamy jednocześnie do kliknięcia w ‘’Aplikuj’’!

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej - do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i sprzedaży. Obecnie dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża budowlana)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Postępu 15

Przewiń do profilu firmy