Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1290 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 10.02.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Warszawa
    nr ref: ODD000014

    zakres obowiązków

    • realizacja kampanii wychodzących w ramach akcji marketingowych i sprzedażowych,
    • udzielanie informacji przez telefon nt. dostępnych produktów i usług,
    • przyjmowanie zgłoszeń i dyspozycji.

    oferujemy

    • pracę w dynamicznie rozwijającym się banku internetowym BGŻ Optima,
    • szkolenia z produktów finansowych oraz rynków kapitałowych,
    • ścieżkę kariery, w tym możliwość rozwoju w innych działach Banku,
    • pracę w dynamicznym, a jednocześnie kameralnym Zespole,
    • naukę budowy relacji w segmencie Klienta Zamożnego,
    • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy,
    • świadczenia socjalne, m.in.: opiekę medyczną oraz pakiet sportowo-rekreacyjny.

    oczekujemy

    • wykształcenia wyższego (lub w trakcie nauki),
    • minimum pół roku doświadczenia w pracy w sprzedaży przez call center,
    • doświadczenia w prowadzeniu rozmów wychodzących / sprzedaży,
    • mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze produktów bankowych/inwestycyjnych,
    • biegłej obsługi komputera,
    • znajomości oprogramowania używanego w contact center
    • umiejętności pracy w zespole.

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego.

     

    Prosimy o dołączenie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank BGŻ z siedzibą w Warszawie, ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji teraz i w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z pózn. zm.).”

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.