Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1221 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2015-02-11

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    W związku z prężnym rozwojem firmy Konsalnet na rynku ochrony poszukujemy do naszego wewnętrznego Działu Obsługi Klienta pracownika na stanowisko:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Warszawa


    Obowiązki:

    • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,
    • Dosprzedaż usług do aktywnych kontraktów,
    • Negocjacje warunków umów,
    • Obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej,
    • Współpraca z pozostałymi działami firmy,
    • Realizacja wyznaczonych planów,
    • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

    Wymagania:

    • Umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmowy telemarketingowych,
    • Predyspozycje handlowe
    • Komunikatywność, miły głos i dobra dykcja,
    • Entuzjazm i zaangażowanie,
    • Znajomość obsługi komputera,
    • Odporność na stres,
    • Umiejętność pracy w zespole,
    • Mile widziane doświadczenie w telemarketingu / telefonicznej obsłudze klienta.

    Oferujemy: 

    • Gwarantowaną podstawę plus system prowizyjny,
    • Możliwość rozwoju i doskonalenia kwalifikacji zawodowych,
    • Przyjazny zespół nastawiony na współpracę,
    • Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku,

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".