Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

Zebra Technology Sp. z o.o.O firmie

  • Modlińska 248B
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Zebra Technology Sp. z o.o.

Modlińska 248B

Warszawa

Prężnie rozwijająca się firma zajmująca dostarczaniem podzespołów, taśm i pasów do maszyn produkcyjnych poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Zakres obowiązków:

  • Sporządzanie kalkulacji, ofert handlowych, zleceń produkcyjnych, potwierdzeń zamówień w systemie 
  • Obsługa poczty e-mail
  • Wspieranie handlowców w obsłudze klientów
  • Kontakt z dostawcami polskimi i zagranicznymi
  • Współpraca z pozostałymi pracownikami biura oraz innymi działami firmy. 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy biurowej - mile widziane w branży technicznej
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta/ki przedstawicieli handlowych lub handlowca wewnętrznego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym 
  • Mile widziana znajomość programu WFMAG
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista
  • Sumienność i punktualność
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B
  • Znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Outlook, Internet)
  • Umiejętne planowanie wykonywanych czynności
  • Samodzielność w działaniu.

Oferujemy:

  • Szkolenia w zakresie sprzedawanych produktów
  • Pracę w młodym, energicznym i zgranym zespole
  • Zdobycie doświadczenia
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy