Ta oferta pracy jest nieaktualna od 254 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 11.08.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Specjalista ds. obsługi klienta (logistyka)
    Miejsce pracy: Warszawa


    Czy  chcesz,  aby  Twoje  pomysły kształtowały technologie, które zmieniają standardy życia? Zarówno w obszarze rozwiązań mobilnych, dóbr  konsumpcyjnych, technologii przemysłowej, jak  i dostarczania energii oraz  technicznego wyposażenia budynków - z nami  będziesz mieć  wpływ na poprawę jakości życia  na całym  świecie. Witaj w Bosch. 

     

    Zarówno w obszarze rozwiązań mobilnych, dóbr konsumpcyjnych, technologii przemysłowej, jak i dostarczania energii oraz technicznego wyposażenia budynków, nieustannie dostarczamy efektywne rozwiązania na całym świecie. Nasz sukces definiujemy nie tylko wzrostem ekonomicznym, ale w szczególności poprawą jakości życia ludzi i zaangażowaniem w wartości bazujące na odpowiedzialności. Jest to możliwe dzięki ponad 375,000 zaangażowanym pracownikom na całym świecie, pionierom, którzy każdego dnia dokonują przełomów technicznych. Zastanawiasz się nad stworzeniem czegoś wartego zapamiętania?

    Twój udział w tworzeniu innowacji:

    • Koordynacja procesu dostaw części samochodowych na pierwszy montaż z fabryk Boscha w całej Europie do klientów – producentów branży Automotive w Polsce; od wprowadzenia zamówienia do dostawy u klienta      
    • Kontakt z planistą produkcji; informowanie klienta o opóźnieniach w dostawach, ustalanie alternatywnych terminów dostaw, kontakt z przewoźnikami
    • Kontakt z biurami sprzedażowymi Bosch odpowiedzialnymi za ustalanie warunków handlowych w całej Europie w kwestiach nowych projektów, negocjacji warunków       
    • Kontakt z klientem w sprawach płatności (kontrola terminowości płatności, sporządzanie zestawień płatności, wystawianie not kredytowych / debetowych z tytułu np. różnicy cenowej, reklamacji, braku towaru)

    Czym się wyróżniasz:

    • Wykształcenie wyższe (preferowane logistyczne lub filologiczne)
    • Biegła znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
    • Doświadczenie w pracy z klientem
    • Mile widziana znajomość SAP
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Dobra organizacja pracy
    • Dokładność i skrupulatność
    • Kultura osobista
    • Odporność na stres

    Benefity:

    • Przyjazna atmosfera pracy
    • Praca w dynamicznym środowisku dla innowacyjnej firmy o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku
    • Możliwość wdrażania swoich pomysłów
    • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, MultiSport, dofinansowanie do posiłków, kursy językowe, bezpłatny parking)

    Do zgłoszenia prosimy załączyć klauzulę następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Robert Bosch Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jutrzenki 105 dla potrzeb niezbędnych w realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014, poz. 1182). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.