LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.O firmie

  • ul. Postępu 15 Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 5 dni
    27 Styczeń 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Dynamicznie rozwijająca się firma LINK4, lider ubezpieczeń direct w Polsce, laureat nagrody Great Place to Work 2018, zwycięzca rankingu na Najlepszego Pracodawcę w Polsce w 2013, 2014, 2016 w kategorii duże firmy, poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jeśli szukasz pracy związanej wyłącznie z telefoniczną obsługą klienta oraz solidnego pracodawcy, który docenia każdego pracownika – dołącz do naszego zespołu!

TWOJE ZADANIA:

  • Rejestracja nowych szkód zgłaszanych przez klientów
  • Udzielanie telefonicznej informacji klientom w związku z wcześniej zgłaszanymi szkodami

WYSTARCZY, ŻE:

  • Chcesz  nieść pomoc klientom i masz w sobie otwartość oraz nastawienie na pracę zespołową
  • Masz czas od poniedziałku do piątku miedzy 8.00 a 17.00 (praca w przedziale godzinowym 8.00 -16.00 lub 9.00 -17.00)

MY ZAPEWNIMY CI:

  • Uczciwe warunki zatrudnienia – umowa o pracę, wynagrodzenie w trakcie okresu próbnego 3000 zł brutto. Po okresie próbnym dodatkowo premia za jakość wykonywanej pracy
  • Szkolenie wstępne – przekażemy Ci naszą wiedzę oraz doświadczenie abyś mógł/ła komfortowo rozpocząć samodzielną pracę
  • Pakiet benefitów, liczne akcje na rzecz pracowników
  • Niepowtarzalną atmosferę – bezpośredni kontakt, pozytywne podejście, wzajemny szacunek
bottom

Dynamicznie rozwijająca się firma LINK4, lider ubezpieczeń direct w Polsce, laureat nagrody Great Place to Work 2018, zwycięzca rankingu na Najlepszego Pracodawcę w Polsce w 2013, 2014, 2016 w kategorii duże firmy, poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jeśli szukasz pracy związanej wyłącznie z telefoniczną obsługą klienta oraz solidnego pracodawcy, który docenia każdego pracownika – dołącz do naszego zespołu!

TWOJE ZADANIA:

  • Rejestracja nowych szkód zgłaszanych przez klientów
  • Udzielanie telefonicznej informacji klientom w związku z wcześniej zgłaszanymi szkodami

WYSTARCZY, ŻE:

  • Chcesz  nieść pomoc klientom i masz w sobie otwartość oraz nastawienie na pracę zespołową
  • Masz czas od poniedziałku do piątku miedzy 8.00 a 17.00 (praca w przedziale godzinowym 8.00 -16.00 lub 9.00 -17.00)

MY ZAPEWNIMY CI:

  • Uczciwe warunki zatrudnienia – umowa o pracę, wynagrodzenie w trakcie okresu próbnego 3000 zł brutto. Po okresie próbnym dodatkowo premia za jakość wykonywanej pracy
  • Szkolenie wstępne – przekażemy Ci naszą wiedzę oraz doświadczenie abyś mógł/ła komfortowo rozpocząć samodzielną pracę
  • Pakiet benefitów, liczne akcje na rzecz pracowników
  • Niepowtarzalną atmosferę – bezpośredni kontakt, pozytywne podejście, wzajemny szacunek

Ogłoszenie archiwalne