dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Schulke Polska Sp. z o.o.
- Aleje Jerozolimskie 132, Ochota, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
Schulke Polska Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 132
Ochota
Warszawa
Twój zakres obowiązków
obsługa telefoniczna i mailowa klientów
wprowadzanie zamówień i ich archiwizacja
zakładanie w systemie SAP kartotek klientów, archiwizacja kartotek oraz ich aktualizacja
przyjmowanie reklamacji od klientów i wprowadzanie ich do systemu
sporządzanie korekt cenowych, korekt zwrot towaru, faktur zbiorczych, duplikatów, not korygujących oraz innych dokumentów
informowanie klientów o dostępności produktów i terminach realizacji zamówień
sporządzanie zestawień, raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla klientów
informowanie klientów o zaległościach w płatnościach w nawiązaniu do otrzymywanych zamówień, współpraca z Działem Księgowości w tym zakresie
współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie realizacji zamówień
udział w badaniu opinii klienta
udział w testach SAP przy wprowadzaniu zmian i ulepszeń systemowych SAP
udział w inwentaryzacji rocznej w hurtowni farmaceutycznej
Nasze wymagania
minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
asertywność i umiejętność pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu
dokładność, rzetelność, odpowiedzialność i skrupulatność
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacji pracy własnej
umiejętność szybkiego uczenia się
samodzielne poszukiwanie rozwiązań
dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin
Mile widziane
znajomość obsługi programu SAP
praktyczna znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
To oferujemy
pracę w firmie o silnej i stabilnej pozycji rynkowej – Schulke istnieje na rynku od ponad 130 lat
umowę o pracę na pełen etat
dużą samodzielność w działaniach
możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych
program wdrożeniowy i wsparcie merytoryczne na każdym dalszym etapie pracy
opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
ubezpieczenie na życie i wypadkowe
pakiet socjalny, a w tym: bezzwrotne świadczenia finansowe w czasie długotrwałej choroby Twojej lub Twoich bliskich, pomoc w trudnej sytuacji materialnej czy w wypadku losowym, dofinansowanie wczasów pod gruszą, świąt Bożego Narodzenia, karty MultiSport, kolonii lub podręczników szkolnych dla dzieci
dostęp do kafeterii benefitów na platformie Worksmile
dwa dodatkowe dni wolne od pracy w roku (Wielki Piątek i Wigilia)
możliwość pracy w trybie home office (kilka dni w miesiącu)
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
spotkania integracyjne
opieka stomatologiczna
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
dofinansowanie wakacji dzieci
wyprawka dla dziecka
dofinansowanie dojazdów do pracy
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
dodatkowy urlop
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk poniżej.
Schulke Polska Sp. z o.o.
Schulke Polska – międzynarodowa firma medyczna z długoletnią tradycją, lider w obszarze dezynfekcji i antyseptyki poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta.