Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Schulke Polska Sp. z o.o.

Schulke Polska Sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 132

Ochota

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • obsługa telefoniczna i mailowa klientów

  • wprowadzanie zamówień i ich archiwizacja

  • zakładanie w systemie SAP kartotek klientów, archiwizacja kartotek oraz ich aktualizacja

  • przyjmowanie reklamacji od klientów i wprowadzanie ich do systemu

  • sporządzanie korekt cenowych, korekt zwrot towaru, faktur zbiorczych, duplikatów, not korygujących oraz innych dokumentów

  • informowanie klientów o dostępności produktów i terminach realizacji zamówień

  • sporządzanie zestawień, raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla klientów

  • informowanie klientów o zaległościach w płatnościach w nawiązaniu do otrzymywanych zamówień, współpraca z Działem Księgowości w tym zakresie

  • współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie realizacji zamówień

  • udział w badaniu opinii klienta

  • udział w testach SAP przy wprowadzaniu zmian i ulepszeń systemowych SAP

  • udział w inwentaryzacji rocznej w hurtowni farmaceutycznej

Nasze wymagania

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • asertywność i umiejętność pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu

  • dokładność, rzetelność, odpowiedzialność i skrupulatność

  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacji pracy własnej

  • umiejętność szybkiego uczenia się

  • samodzielne poszukiwanie rozwiązań

  • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin

Mile widziane

  • znajomość obsługi programu SAP

  • praktyczna znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie

To oferujemy

  • pracę w firmie o silnej i stabilnej pozycji rynkowej – Schulke istnieje na rynku od ponad 130 lat

  • umowę o pracę na pełen etat

  • dużą samodzielność w działaniach

  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych

  • program wdrożeniowy i wsparcie merytoryczne na każdym dalszym etapie pracy

  • opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny

  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe

  • pakiet socjalny, a w tym: bezzwrotne świadczenia finansowe w czasie długotrwałej choroby Twojej lub Twoich bliskich, pomoc w trudnej sytuacji materialnej czy w wypadku losowym, dofinansowanie wczasów pod gruszą, świąt Bożego Narodzenia, karty MultiSport, kolonii lub podręczników szkolnych dla dzieci

  • dostęp do kafeterii benefitów na platformie Worksmile

  • dwa dodatkowe dni wolne od pracy w roku (Wielki Piątek i Wigilia)

  • możliwość pracy w trybie home office (kilka dni w miesiącu)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • wyprawka dla dziecka

  • dofinansowanie dojazdów do pracy

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk poniżej.

Schulke Polska Sp. z o.o.

Schulke Polska – międzynarodowa firma medyczna z długoletnią tradycją, lider w obszarze dezynfekcji i antyseptyki poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta.

Przewiń do profilu firmy